بازی

تولید دو بازی معرفی نشده The Coalition ظاهرا کنسل شده است

تولید دو بازی معرفی نشده The Coalition ظاهرا کنسل شده است

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که قصد دارد ۱۰ هزار کارمند خود را اخراج کند و استودیوهای بازی سازی ایکس باکس نیز از این موضوع در امان نخواهند بود. بتسدا، 343 Industries و The Coalition توسعه‌دهنده Gears of War همگی مجبور شدند تا برخی از نیروی کار خود را اخراج کنند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اخراج‌ها در The Coalition منجر به لغو دو پروژه اعلام‌نشده شده است.

طبق گزارش جف گراب، یکی از منابع صنعت بازی‌های ویدیویی، The Coalition دو بازی اعلام نشده را لغو کرده است که یکی از آن‌ها برای آموزش کارکنان استودیو در زمینه آنریل انجین ۵ در نظر گرفته شده بود. البته این استودیو قبلا با The Matrix Awakens روی این موتور بازی‌سازی کار کرده است.

گراب می‌گوید:

به نظر می‌رسد آن‌ها احساس کردند که با انتشار The Matrix Awakens عملکرد خوبی داشته‌اند و بنابراین پروژه کوچک‌تر و همچنین پروژه دیگری را لغو کردند. بنابراین دو بازی در آنجا لغو شده است. تمام این مسائل با توجه به اخراج‌های مایکروسافت که روی The Coalition نیز تاثیرگذار بوده رخ داده است، اما استودیو اکنون تمرکز خود را کاملا روی Gears 6 معطوف کرده است.

تولید دو بازی معرفی نشده The Coalition ظاهرا کنسل شده است - lastech

اطلاعات کمی در مورد پروژه‌های لغو شده وجود دارد، هرچند برخی شایعات به نسخه نمایشی Alpha Point اشاره دارند که در جولای ۲۰۲۱ معرفی شده بود. همچنین بازی کنسل شده دیگر می‌تواند یک ریمستر از Gears of War باشد که البته به‌طور دقیق مشخص نشده است.

در نهایت گراب اشاره کرد که The Coalition همیشه استودیو Gears of War بوده است، بنابراین تعجب‌آور نیست که Gears 6 در راه است.


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

تولید دو بازی معرفی نشده The Coalition ظاهرا کنسل شده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا