بازی

توضیحات جدیدی درباره شهر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

توضیحات جدیدی درباره شهر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

نویسنده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 توضیحات بیشتری درباره شهر خیالی این عنوان موردانتظار که Las Almas نام دارد، ارائه کرده است.

مجله Play به‌تازگی با نویسنده اصلی بازی یعنی «برایان بلوم» (Brian Bloom) مصاحبه کرده است. به گفته او، Infinity Ward، توسعه‌دهنده بازی، به‌جای استفاده از یک شهر واقعی برای بخش مکزیک Modern Warfare 2، یک شهر خیالی به نام «لاس الماس» ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲معرفی ۵ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲

بلوم به مجله پلی گفت:

ما یک مکان خیالی به نام لاس الماس، شهر ارواح، ایجاد کردیم. زمانی که Ghost و Soap وارد مکزیک می‌شوند، Soap می‌گوید: «من هرگز به مکزیک نرفته‌ام.» سپس الخاندرو به آن‌ها می‌گوید: «اینجا مکزیک نیست، بلکه لاس آلماس است.» بنابراین او به راوی جدید ما در این ماجراجویی تبدیل می‌شود که مشکلات و چالش‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارد.

Call of Duty: Modern Warfare 2

بلوم در ادامه صحبت‌های خود فاش می‌کند که تیم توسعه‌دهندگان بازی در تحقیقات خود با DEA و نیروهای ویژه مکزیکی نیز مشورت کرده‌اند تا تجربه‌‌ای دقیق‌تر و واقعی‌تر به بازیکنان ارائه شود.

در بخش دیگری از این مصاحبه، بلوم و دیگر سازندگان اصلی Modern Warfare 2 توضیح می‌دهند که چرا بازی جدید بیشتر به شخصیت‌هایش می‌پردازد تا شوکه کردن طرفداران.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اواخر امسال و در تاریخ ۲۸ اکتبر عرضه خواهد شد. اما اگر آن را به‌صورت دیجیتالی پیش خرید کنید، یک هفته زودتر به کمپین داستانی بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. اخیرا تصاویر جدیدی از بازی فاش شده بود و همچنین شایعاتی درباره انتشار حالت چندنفره آن در سپتامبر شنیده می‌شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا