بازی

توسعه دهندگان بیشتری روی بازی Assassin’s Creed Mirage کار می‌کنند

توسعه دهندگان بیشتری روی بازی Assassin’s Creed Mirage کار می‌کنند

یوبیسافت چند بازی از Assassin’s Creed در دست ساخت قرار دارد و اکنون توسعه دهندگان یکی از پروژه‌ها کنسل شده نیز روی این فرانچایز کار می‌کنند.

این شرکت سال خوبی را پشت سر قرار نداده و به خاطر کاهش هزینه‌های خود تصمیم گرفت سه بازی را به صورت کامل کنسل کند. روز گذشته متوجه شدیم که یکی از بازی‌های کنسل شده یوبیسافت، Project Q نام داشت. از این به بعد اعضای این تیم سازنده به ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage کمک می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس

نکته جالب این است که بازخوردهای کسب شده برای Project Q مثبت بودند و اعضای تیم به موفقیت این بازی امیدواری زیادی داشتند. ایتان گچ (Ethan Gach) از سایت کوتاکو یک منبع نزدیک به این تیم دارد و از انتقال آن‌ها روی Assassin’s Creed Mirage خبر داده است. 

بازی Assassin's Creed

یوبیسافت در حال حاضر اوضاع چندان خوبی ندارد و ایو گیه‌مو (Yves Guillemot)، مدیرعامل Ubisoft، از کارکنان خواسته بود که هزینه‌های شرکت را کاهش دهند و این موضوع با واکنش منفی اعضای شرکت همراه بوده است. کارکنان یوبیسافت قصد دارد برای افزایش ۱۰٪ حقوق و چهار روز کار در هفته، به اعتصاب رو آورند.

از این رو اتحادیه فرانسوی همبستگی فناوری اطلاعات برای موفقیت از اعضای این شرکت خواسته تا ۴ ساعت در روز ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) اعتصاب کنند. مدیرعامل یوبیسافت بابت اظهارات در مورد کارمندان شرکت خود عذرخواهی خواهد کرد

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!از ایران باستان تا ژاپن فئودال!
تیم lastech: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا