بازی

تهیه‌کننده بازی: مبارزات Final Fantasy 16 همه را راضی نمی‌کند

تهیه‌کننده بازی: مبارزات Final Fantasy 16 همه را راضی نمی‌کند

«نائوکی یوشیدا»، تهیه‌کننده بازی فاینال فانتزی ۱۶ (Final Fantasy 16) اعتراف کرد که این بازی با وجود تغییرات خود، برای همه جذاب نخواهد بود.

در مصاحبه‌ای با سایت ژاپنی Comic Days، یوشیدا توضیح داد که تغییرات بازی و استفاده از یک سیستم جنگی مبتنی بر اکشن، ممکن است بازیکنانی که بیشتر به مبارزات نوبتی بازی‌های قدیمی عادت کرده‌اند را ناامید کند.

یوشیدا در مصاحبه خود توضیح داد که آن‌ها می‌خواهند تمام دنیا و «به‌ویژه نسل جوان»، این بازی را تجربه کنند. او در ادامه ادعا می‌کند که بسیاری از بازیکنانی که در اواخر نوجوانی و اواخر دهه بیست سالگی خود هستند، تاکنون فقط نام سری فاینال فانتزی را شنیده‌اند و هرگز بازی‌های آن را تجربه نکرده‌اند.

او گفت:

بازی‌های رایج امروزه، عناوین بصری هستند که در آن شما یک دکمه را فشار می‌دهید و شخصیت با تفنگ شلیک می‌کند یا شمشیر خود را به دست می‌گیرد و سبک مبارزات نوبتی سنتی بازی‌های نقش‌آفرینی دیگر برای بازیکنان آشنا نیست.

همچنین این واقعیت وجود دارد که مردم کمتر با سبک قدیمی بازی‌های نقش‌آفرینی آشنا هستند. به همین دلیل است که نبردهای Final Fantasy 16 بسیار اکشن هستند. ما می‌خواهیم کاری کنیم که تمام مردم جهان فکر کنند که فاینال فانتزی یک بازی فوق‌العاده است.

البته فکر نمی‌کنم بتوانیم خواسته‌های همه را برآورده کنیم، بنابراین به تمام اعضای تیم گفته‌ام اولین کاری که باید انجام دهیم این است که چیزی بسازیم که واقعا سرگرم‌کننده باشد و مطمئن شویم افرادی که آن را دوست دارند، بازی را تجربه می‌کنند.

فاینال فانتزی

همانطور که یوشیدا ماه گذشته گفته بود، مبارزات نوبتی از Final Fantasy 16 حذف شده است.

فاینال فانتزی 16 داستان جنگجویی به نام «کلایو روزفیلد» را روایت می‌کند و به نظر می‌رسد که داستانش نهایتا به یک دشمنی میان او و برادر کوچک‌ترش، «جاشوا روزفیلد» ختم شود. ناوکی یوشیدا همچنین به این اشاره کرد که ساخت Final Fantasy 16 در سبک جهان باز، پانزده سال طول می‌کشید.

بازی Final Fantasy 16 به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد و احتمالا در تابستان سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا