بازی

تهیه‌کننده بازی‌های Resident Evil از کپکام به NetEase پیوست

تهیه‌کننده بازی‌های Resident Evil از کپکام به NetEase پیوست

هیرویوکی کوبایاشی، تهیه‌کننده بازی‌های Resident Evil و Devil May Cry، پس از ۲۷ سال از کپکام جدا شد تا به شرکت چینی NetEase بپیوندد.

هرچند کوبایاشی کپکام را در اول مارس ۲۰۲۲ ترک کرد، اما ۱۲ آگوست و پنجاهمین سالگرد تولدش را برای اعلام این خبر و سمت جدیدش در NetEase انتخاب کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

او در بیانیه خود که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، نوشت:

امروز، ۱۲ آگوست، پنجاهمین سالگرد تولد من است. به این ترتیب، می‌خواهم چیز بسیار ویژه‌ای را با تمام شما به اشتراک بگذارم: پس از ۲۷ سال خدمت، در ۱ مارس از کپکام جدا شدم و از این پس، رسما به عنوان تهیه‌کننده NetEase به کار خود ادامه خواهم داد. تلاش را خواهم کرد که در شرکت جدید، تجربیات لذت‌بخشی برای همه ایجاد کنم.

کپکام

کوبایاشی در سال ۱۹۹۵ به عنوان یک برنامه‌نویس برای اولین بازی Resident Evil به کپکام پیوست، اما همچنین در دیگر فرنچایزهای کلاسیک این شرکت مانند Devil May Cry و Dragon’s Dogma و حتی Dino Crisis نیز مشارکت داشته است.

Capcom اخیرا اعلام کرد که قصد دارد دو برنامه در نمایشگاه بازی‌های توکیو برگزار کند. اولین برنامه، با عنوان برنامه آنلاین کپکام (Capcom Online Program)، در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. این یک برنامه از پیش ضبط شده خواهد بود و «به‌روزترین اخبار کپکام» را پوشش می‌دهد. دومین برنامه به طور کامل به بازی Street Fighter 6 اختصاص دارد و در روز ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا