بازی

تنظیمات رهگیری پرتو Hogwarts Legacy برای پی‌سی مشخص شد

تنظیمات رهگیری پرتو Hogwarts Legacy برای پی‌سی مشخص شد

برادران وارنر در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد گزینه‌های رهگیری پرتو که می‌توان در Hogwarts Legacy فعال کرد، گفت که بازیکنان گزینه‌هایی برای فعال یا غیرفعال کردن رهگیری پرتو سایه‌ها، انعکاس‌ها، انسداد محیط و تنظیمات کیفیت دریافت خواهند کرد. هیچ اشاره‌ای به رهگیری پرتو برای روشنایی جهانی نشده است.

این تنظیمات فقط برای نسخه پی‌سی بازی ارائه شده و مشخص نیست که نسخه‌های کنسولی آن تنظیمات رهگیری پرتو را به چه صورت دریافت خواهند کرد. پیش از این، فاش شده بود که Hogwarts Legacy برای اجرا در وضوح 4K با نرخ ۶۰ فریم و بالاترین کیفیت تعیین شده، به کارت گرافیک RTX 3090Ti نیاز دارد.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

هرچند این موضوع برای یک عنوان چند نسلی بسیار سنگین به نظر می‌رسد، نکته امیدوارکننده اینکه بازی در زمان عرضه از DLSS 3 پشتیبانی می‌کند که ممکن است هنگام فعال بودن رهگیری پرتو عملکرد و نرخ فریم را افزایش دهد. با این حال، عملکرد بازی کاملا به سطح بهینه‌سازی آن وابسته است.

رهگیری پرتو

Hogwarts Legacy قرار است از قفل ضد نفوذ دنوو (Denuvo) روی رایانه‌های شخصی استفاده کند، که به ناشر کمک می‌کند تا بازی خود را از کرک شدن امن نگه دارد. در گذشته نیز Gotham Knights با همین فناوری راه‌اندازی شد، اما توسعه‌دهندگان آن را تنها چند روز پس از عرضه غیرفعال کردند تا عملکرد آن را روی پی‌سی بهبود بخشند.

بازی قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. همچنین بازی هنگام عرضه، در دسترس کنسول‌های نسل قبل و نینتندو سوییچ قرار نمی‌گیرد. نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی انتظار می‌رود اوایل بهار عرضه شود و نسخه سوییچ در ماه جولای امسال منتشر خواهد شد.

اخیرا یک تریلر سینمایی از بازی منتشر شده بود که در آن شاهد هاگوارتز، جنگل ممنوعه، اردوگاه جادوگران تاریک، یک اژدها و حتی یک طوفان برف بودیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا