عمومی

تلگرام با قدرت می‌تازد؛ تعداد کاربران ماهانه به ۹۰۰ میلیون رسید

تلگرام با قدرت می‌تازد؛ تعداد کاربران ماهانه به ۹۰۰ میلیون رسید

پیام‌رسان دوست‌داشتنی تلگرام همچنان در مسیر پیشرفت است. پاول دورف در بیانیه‌ای جدید می‌گوید که تلگرام حالا ۹۰۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه دارد که نیمی از آن‌ها پیام‌رسان را به‌صورت روزانه باز می‌کنند.

به‌گفته‌ی پاول دورف و به‌نقل از DataAI، تلگرام هم‌اکنون ششمین اپلیکیشن دنیا ازلحاظ میزان استفاده و تعداد دانلود است. مدیرعامل تلگرام می‌گوید که این پیام‌رسان در فصل اول ۲۰۲۴ جریان نقدینگی مثبت ثبت کرد و احتمالاً امسال وارد روند سوددهی می‌شود.

پاول دورف معتقد است که آغاز سوددهی تلگرام باعث می‌شود تا جایگاه این پیام‌رسان به‌عنوان سرویسی محکم‌تر شود که کاربرانش را در اولویت قرار می‌دهد.

خرداد ۱۴۰۱، اعلام شد که تلگرام توانسته است به ۷۰۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند. زمان زیادی نگذشته بود که آمار ۸۰۰ میلیونی برای تلگرام ثبت شد و حالا این پیام‌رسان موفق‌ شده است دستاوردی جدید ثبت کند.

پذیرایی از ۹۰۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه دستاوردی چشمگیر است؛ با‌این‌حال، تلگرام همچنان فاصله‌ی زیادی با واتساپ دارد. بر‌اساس تخمین‌ها، واتساپ به‌صورت ماهانه از بیش از ۳ میلیارد کاربر میزبانی می‌کند.

پاول دورف اواخر اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد که کانال‌های تلگرام ماهانه ۱ تریلیون بازدید دارند که عددی بسیار زیاد است. این پیام‌رسان اخیراً درآمدزایی را برای کانال‌ها امکان‌پذیر کرده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا