عمومی

تلویزیون ۱۰۰ اینچ LCD سامسونگ احتمالاً سال آینده عرضه می‌شود

تلویزیون ۱۰۰ اینچ LCD سامسونگ احتمالاً سال آینده عرضه می‌شود

سامسونگ در سال جاری میلادی با معرفی تلویزیون غول‌پیکر ۹۸ اینچی Crystal 4K، استراتژی تلویزیون هوشمند ارزان‌قیمت خود را ارتقا داد. به‌گزارش ETNews، سامسونگ می‌خواهد مدل ۱۰۰ اینچی یا بزرگ‌تر تلویزیون مذکور را در سال ۲۰۲۵ راهی بازار کند.

سامسونگ علاوه‌بر تلویزیون‌های ویژه، سه سری اصلی از تلویزیون‌های هوشمند را عرضه می‌کند که شامل Neo QLED و QD-OLED و Crystal می‌شود. تلویزیون‌های Neo QLED و OLED این شرکت به فناوری‌ نمایشگر نوین‌تر و پیشرفته‌تر و البته گران‌قیمت‌تری مجهزند؛ اما تلویزیون‌های سری Crystal از پنل‌ LCD سنتی و مقرون‌به‌صرفه‌تری بهره می‌برند.

در سال‌های اخیر، شاهد گرایش فزاینده‌ای به سوی تلویزیون‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر حتی در محصولات اقتصادی بوده‌ایم. با افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ابعاد تلویزیون‌های LCD نیز رو به افزایش گذاشته است.

در سال جاری میلادی، سامسونگ برنامه‌ریزی‌هایی برای عرضه‌ی تلویزیون‌های LCD با اندازه‌ی ۱۰۰ اینچ و بزرگ‌تر کرد؛ اما پس از بررسی‌ از این تصمیم صرف‌نظر کرد. تحلیلگران سامسونگ معتقدند که تلویزیون‌های LCD با چنین ابعادی، با‌توجه‌به فناوری به‌کاررفته از جذابیت بازاریابی چندانی برخوردار نخواهند بود. معمولاً افزایش ابعاد صفحه‌نمایش با افزایش هزینه‌ها همراه است و فناوری LCD به‌گونه‌ای طراحی نشده است که بتوان محصولاتی گران‌قیمت را با استفاده از آن تولید کرد.

عرضه‌ی تلویزیون کریستال ۹۸ اینچ سامسونگ در سال ۲۰۲۴ نشان داد که تقاضا برای تلویزیون‌های غول‌پیکر همچنان روبه‌رشد است. به‌نظر می‌رسد تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان ابعاد صفحه‌نمایش را به کیفیت تصویر ترجیح می‌دهند و حاضرند برای دستیابی به تجربه‌ی تماشای غوطه‌ورکننده‌تر، هزینه‌ی بیشتری صرف خرید تلویزیون های LCD با ابعاد بزرگ‌تر کنند.

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل Crystal 4K (DU9000) در ابتدای عرضه در سال جاری میلادی ۳٬۹۹۹ دلار بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا