رمز ارز

تلاش دوج چین برای فرار از اتهام کلاهبرداری؛ قیمت به بالاترین حد رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌های CoinGecko، دوج چین (Dogechain) طی 24 ساعت گذشته 63 درصد افزایش قیمت داشته است. این توکن امروز به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 0.0039 دلار رسید.
دوج چین خود را به عنوان یک راه‌حل لایه 2 معرفی می‌کند که می‌تواند برنامه‌های غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای کاربران دوج کوین به ارمغان بیاورد. ZachXBT فعال دنیای رمزارزها اشاره دارد که کیف پولی که مستقیماً به توسعه‌دهنده متصل شده بود، ۲۰ میلیارد توکن دوج دریافت و شروع به پخش آن‌ها بین کاربران کرد.
گزارش شده است که بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، ظاهراً پیشنهاد تبلیغ دوج چین به ازای مبلغ 14 میلیون دلار را نپذیرفته است. اگر او این پیشنهاد را می پذیرفت، این امر از سوی طرفداران این میم کوین محبوب به عنوان یک خیانت تلقی می‌شد. جامعه دوج کوین مدتی است که با پروژه دوج چین اختلاف نظر پیدا کرده است. بسیاری این راه‌حل لایه 2 را به یک کلاهبرداری آشکار متهم می‌کنند که هدف آن، متقاعد کردن دارندگان دوج کوین است تا راه خود را از دارایی‌های خود جدا کنند. در اواخر ژوئیه، Mishaboar، یکی از اعضای برجسته جامعه دوج کوین، هشداری را ارسال کرد که بر اساس آن، دوج کوین به دوج چین وابسته نیست.
با این حال و علی‌رغم موجی از انتقادات، به نظر می‌رسد که توکن دوج چین در حال افزایش قیمت است و KuCoin اولین صرافی بزرگی است که این توکن بحث‌برانگیز را لیست می‌کند. این اتفاق در روز جمعه به یک رالی سه رقمی دامن زد. تیم پشتیبان دوج چین ادعا می‌کند که قصد دارد یک ایردراپ برای دارندگان دوج کوین ترتیب دهد، اما جزئیات کمی از این اتفاق تا کنون منتشر شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا