رمز ارز

تعطیلی یک بانک رمزارزی دیگر در ایالات متحده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک سیگنچر (Signature Bank)، یکی دیگر از بانک‌های دوستدار ارزهای دیجیتال، به طور رسمی تعطیل شده و اداره خدمات مالی نیویورک (NYDFS) اکنون کنترل آن را به دست گرفته است. لازم به ذکر است که این بانک مستقر در نیویورک به تعداد زیادی از شرکت‌های رمزارزی خدمات ارائه می‌داد.
بر اساس بیانیه‌ای که در تاریخ ۱۲ مارس منتشر شد، اداره NYDFS بر اساس بخش ۶۰۶ قانون بانکداری نیویورک، کنترل بانک سیگنچر را در اختیار گرفته و شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) را برای رسیدگی به فرآیند بیمه منصوب کرده است.
فدرال رزرو در بیانیه‌ای توضیح داد که تصمیم برای تعطیلی این بانک برای محافظت از اقتصاد ایالات متحده و تقویت اعتماد عمومی به سیستم بانکی گرفته شده است. در همین راستا، یکی از اعضای ارشد خزانه‌داری ایالات متحده به مطبوعات گفته که اقدامات امروز NYDFS و فدرال رزرو برای محدود کردن خروج سپرده‌گذاران و جلوگیری از هجوم بانکی بیشتر، انجام شده است. فدرال رزرو همچنین خاطرنشان کرد که از تمام سپرده‌گذاران بانک سیگنچر پشتیبانی می‌کند.
بانک سیگنچر تا تاریخ ۳۱ دسامبر دارای ۸۸٫۶ میلیارد دلار سپرده بود و به عنوان یکی از بانک‌های دوستدار رمزارزها در ایالات متحده شناخته می‌شد. پیش‌ از این، بانک سیگنچر توانسته بود طوفان ناشی از سقوط صرافی FTX را پشت سر بگذارد؛ زیرا سپرده‌‌های آن بسیار متنوع‌تر از بانک‌هایی مانند سیلورگیت (Silvergate) بود و تنها ۲۵ درصد از سپرده‌های آن را ارز دیجیتال تشکیل می‌داد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا