بازی

تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش یافت

تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 در استیم افزایش یافت

تعداد بازیکنان همزمان سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) به لطف آخرین پچ بازی و همچنین انیمه Cyberpunk: Edgerunners نتفلیکس افزایش پیدا کرده است.

بر اساس داده‌های SteamDB، روز گذشته، تعداد بازیکنان همزمان Cyberpunk 2077 به ۳۷ هزار نفر رسید که از بازی‌های محبوب دیگری مانند Elden Ring (با ۳۱ هزار بازیکن آنلاین) همراه با Grand Theft Auto 5 و Destiny 2 بیشتر بوده است. همچنین در مقایسه با ماه آگوست که تعداد بازیکنان همزمان بازی در زمان اوج خود به ۱۶ هزار نفر رسیده بود، اکنون این میزان بیشتر از دو برابر افزایش یافته است.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟

سایبرپانک ۲۰۷۷

جدیدترین به‌روزرسانی بازی که شامل اصلاحات مختلف و بهبودهای گیم‌پلی و همچنین ویژگی‌های بیشتری می‌شود، احتمالا نقش زیادی در افزایش محبوبیت آن داشته است. علاوه بر این، انیمه‌ای که به تازگی از نتفلیکس منتشر شده، یعنی Cyberpunk: Edgerunners نیز مورد استقبال بسیار خوب بینندگان قرار گرفته است که این امر نیز احتمالا نقش زیادی در محبوبیت بازی داشته است.

استودیو سی دی پراجکت رد اخیرا از اولین بسته الحاقی داستانی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ رونمایی کرد که Phantom Liberty نام دارد. همچنین اعلام شد که این بسته الحاقی، تنها محتوای داستانی اضافی خواهد بود که در حال حاضر برای این عنوان برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا