تعجب سازنده Vampire Survivors از موفقیت بازی
Luca Galante خالق Vampire Survivors هیچ ایدهای ندارد که چرا این بازی به چنین سطحی از محبوبیت بین بازیکنان دست پیدا کرده است!
مطلب پیشنهادی:بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو میگذارداستادان قصهگویی بصری
طی مصاحبهای که رسانه IGN با لوکا گالانته داشت، وی اذعان داشت که نامزدی ومپایر سروایورز درکنار آثار بزرگی همچون خدای جنگ رکناروک و الدن رینگ یک دستاورد بزرگ و واقعهای حیرت انگیز بوده. درحالی که توسعه بازی از سال ۲۰۲۰ آغاز شد، نسخه نهایی این اثر در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ منتشر شد و در ادامه ۱۶۵۰۰۰ نقد بسیار مثبت در استیم توسط کاربران دریافت کرد.
گالانته همچنین به این نکته اشاره میکند که تصور میکرد طی یک سال اخیر در زمینه چیزهای عجیب و غریب به اوج رسیده باشند، اما به طور مداوم یک چیز جدیدتری عرضه یا مشاهده میشد که سطح انتظارات را بالاتر میبرد. منظور او از این جمله، عرضه بازیهای عجیب و وقوع اتفاقاتی مثل کاندید شدن ومپایر سروایورز در نامزدهای بازی سال است.
وی همچنین هیچ ایدهای ندارد که چرا این بازی انقدر مورد توجه قرار گرفته، اما قطعا از دریافت این سطح از توجه خوشحال است چرا که نشان میدهد هرکسی میتواند بهش برسد و امیدوار است سایر بازیسازان مستقل نیز تلاش کنند تا پروژههای خود را به ثمر برسانند. البته او در ادامه به شوخی گفت: «من این حرفا رو از سر مهربونی نمیگم، بلکه از خودخواهیمه. من دلم Celeste و Undertale و شبیه سازهای کارواش بیشتری میخواد!»
- این ماد شخصیتهای Castlevania را به Vampire Survivors میآورد
گفتنی است لوکا گالانته هیچ ایدهای ندارد که چرا بازی به چنین موفقیتی دست یافته و او سعی دارد با توجه نکردن به آمار و ارقام، حواس خود را نسبت به اهدافش پرت نکند. اخیراً یک بسته الحاقی به اسم Legacy of the Moonspell نیز برای بازی منتشر شده که ظاهراً به شدت مورد پسند طرفداران بازی قرار گرفته است.
مطلب پیشنهادی:اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی میشد؟یک بازی مستقل درخشان دیگر
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟
تماشا از یوتیوب lastech