بازی

تصویر جدیدی از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد

تصویر جدیدی از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد

اریک کریپک، خالق سریال The Boys (پسران) به تازگی تصویری در صفحه توییتر خود منتشر کرده که به قسمت پایانی فصل چهارم این سریال اشاره می‌کند. این تصویر شامل یک قوطی گوشت کنسروی مرموز است که توسط مزارع کمپانی وات (Vought Fresh Farms) تولید شده است. محتویات این قوطی ناشناخته است و مشخص نیست دقیقا چه چیزی در آن قرار داده شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچاقتباسی آزاد از افسانه‌های کهن ایرانی
نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچ

کریپک در واقع با این کار قصد داشته کنجکاوی طرفداران را نسبت به فصل چهارم و داستان آن برانگیزد و در توضیح به این عکس نوشته:« در صحنه فیلمبرداری فصل چهارم» و همچنین افزود:« این تمام چیزی است که یک سوپ در حال رشد به آن نیاز دارد».

اگرچه این توضیحات اطلاعات زیادی از آنچه قرار است در فصل جدید انتظار داشته باشیم در اختیارمان قرار نمی‌دهد، اما حداقل می‌دانیم که اکنون زمان کارگردانی آخرین قسمت فصل ۴ است که عنوان آن نیز Assassination Run خواهد بود. از طرفی می‌دانیم که این آخرین فصل این مجموعه نیست و کارگردان قبلا در صحبت‌های خود به وجود فصل پنجم نیز اشاره کرده بود. تاکنون اطلاعات زیادی از داستان فصل چهارم منتشر نشده، اما در انتهای فصل سوم دیدیم که برخی از ابرقهرمانان وات شامل استار لایت، میو و سولجر بوی به همراه بوچر (کارل اربن) و دار و دسته‌اش به جنگ با هوم‌لندر رفتند که نه‌تنها به سرنگونی او منجر نشد بلکه جای خود را محکم‌تر کرد و قطعا در فصل جدید ادامه نبرد آن‌ها را خواهیم دید.

سریال The Boys

فصل چهارم قرار است به داستان پسر هوم‌لندر، رایان با بازی کامِرون کرووتی بپردازد که اکنون در کنار هوم‌لندر است و هوم‌لندر در کنار ویکتوریا نیومن (با بازی کلودیا دومیت) برنامه‌های سیاسی‌ خود را انجام خواهد داد. بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys شامل والوری کاری، سوزان هیوارد می‌شود که به ترتیب در نقش‌های Firecracker و Sister Sage به نقش‌آفرینی می‌پردازند. در کنار آن‌ها، الیوت نایت، راب بندیکت و جفری دین مورگان ( ستارگان سریال‌های سوپرنچرال و واکینگ دد) نیز دیگر بازیگرانی هستند که قرار است آن‌‌ها را در فصل جدید ببینیم.

لازم به ذکر است که هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فصل چهارم سریال د بویز اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا