بازی

تصویری از کراس‌اوور فورتنایت و Destiny 2 لو رفت

تصویری از کراس‌اوور فورتنایت و Destiny 2 لو رفت

به‌نظر می‌رسد بانجی دارد خود را برای اضافه کردن اسکین‌های فورتنایت به Destiny 2 آماده می‌کند. پس از آنکه چند روز پیش MidaRado به همکاری احتمالی میان اپیک گیمز و بانجی اشاره نمود، اکنون Ginsor (لیکر مشهور و مورد اعتماد دستینی) با انتشار تصویر بالا کراس‌اوور Fortnite و Destiny 2 را تایید کرده است.

در تصویر منتشر شده که احتمالا Ginsor از طریق وب‌سایت رسمی بانجی به‌دست آورده، اسکینی می‌بینیم که شباهت زیادی به Black Knight دارد؛ اسکینی که در سیزن پس فصل ۲ فورتنایت وجود داشت. از سوی دیگر Warlock از دستینی با یک ماسک دریفت و Hunter با اسکین امگا از Fortnite به چشم می‌خورند.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

تا این لحظه مشخص نیست اسکین‌های فورتنایت چگونه در اختیار بازیکنان دستینی ۲ قرار می‌گیرد یا اصلا چه زمانی شاهد رویداد کراس‌اوور خواهیم بود. علاوه بر این‌ها، گمانه‌زنی منطقی بسیاری از کاربران و رسانه‌ها می‌گوید احتمالا فور‌تنایت نیز اسکین‌های مرتبط با Destiny 2 را دریافت می‌کند تا یک همکاری کامل و دوطرفه صورت گیرد.

تصویر کراس‌اوور دستینی و فور‌تنایت در حالی لو رفته که بانجی تا چند روز دیگر از فصل هجدهم Destiny 2 و همچنین بسته الحاقی بزرگ و جدید فرانچایز تحت عنوان Lightfall رونمایی خواهد کرد. طبق اخبار رسمی، بانجی روز ۲۳ آگوست (۱ شهریور ماه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران رویداد خود را برگزار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Fortnite – چطور کرفت کنیم؟کاردستی مرگبار من!
راهنمای بازی Fortnite – چطور کرفت کنیم؟


تماشا کنید: داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا