عمومی

تصاویر One UI 7.0 سامسونگ لو رفت؛ تغییرات را ببینید [تماشا کنید]

تصاویر One UI 7.0 سامسونگ لو رفت؛ تغییرات را ببینید [تماشا کنید]

براساس ویدیو فاش‌شده در یوتیوب، رابط کاربری One UI 7.0 نسبت‌به دموی اولیه‌ی تغییرات محسوسی دارد و برای مثال آيکون‌های دوربین و گالری بازطراحی شده‌‌اند. علاوه‌بر این، انیمیشن شارژ شدن هم در صفحه‌ی اصلی و هم در AOD تغییر پیدا کرده است.

با نگاهی به تصاویر متوجه می‌شویم که ویجت اپلیکیشن آب‌وهوا هم تغییر کرده و ظاهر جدیدی به‌خود گرفته است. افشاگر دیگری با انتشار ویدیویی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، انیمیشن‌های جدید One UI 7.0 را نشان می‌دهد که شباهت انکار‌ناپذیری به انیمیشن‌های iOS دارند.

البته موارد ضد‌ونقیضی در هر دو ویدیو وجود دارد که باعث می‌شوند با کمی شک به آن‌ها نگاه کنیم. برای مثال، در ویدیوی اول بسیاری از آيکون‌ها مانند One UI 6.0 هستند و پنل نوتیفکیشن‌ها و بخش تنظیمات سریع چینش متفاوتی با آنچه در گذشته دیده بودیم دارند.

آیکون جدید گالری در One UI 7.0 با رنگ‌بندی متفاوت

BennettBuhner

به‌نظر می‌رسد در ویدیوی دوم هم با کانسپتی از انیمیشن‌ها رو‌به‌رو هستیم؛ البته که سامسونگ در مراسم خود به‌طور خاصی روی انیمیشن‌های نرم و روان‌تر تاکید می‌کرد. در مورد آیکون جدید گالری هم می‌توان با نرم‌افزار فیگما چنین تغییری روی آن ایجاد کرد.

مقاله‌های مرتبط

درهرصورت، برای فهمیدن تغییرات واقعی باید تا زمان انتشار نسخه‌ی بتا صبر کرد و سپس دید که سامسونگ چه کاری با آن تا انتشار نسخه‌ی نهایی انجام خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا