بازی

تصاویر جدید راک در فیلم Black Adam منتشر شد

تصاویر جدید راک در فیلم Black Adam منتشر شد

اخیرا سایت Vanity Fair تصاویر تازه‌ای از فیلم بلک آدام (Black Adam) با بازی راک یا همان دواین جانسون منتشر کرده و درکنار آن از سایر شخصیت‌های فیلم مانند هاوک‌من (Hawkman) نیز رونمایی صورت گرفت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ ویجلنتی برتر دنیای دی‌سیمنهای بتمن!
۱۰ ویجلنتی برتر دنیای دی‌سی

در حالی که هواداران انتظار داشتند هنری کویل طی رویداد کامیکان همراه راک روی صحنه بیاید و همه را شگفت‌زده کند، این اتفاق هرگز رخ نداد. با این حال، حتی توییت جدید Vanity Fair نیز به «آمادگی راک برای مبارزه با سوپرمن» اشاره می‌کند. اکنون هواداران امیدوارند حداقل در صحنه‌های پس از تیتراژ بلک آدام، شاهد تصاویری باشیم که مبارزه این دو شخصیت قدرتمند را پایه‌ریزی می‌کند.

حدود سه هفته پیش ما شاهد انتشار تریلر تازه Black Adam‌ با حضور راک و حتی اعضای انجمن عدالت (Justice Society) بودیم. شما می‌توانید تریلر مذکور را از طریق این لینک تماشا کنید.

بلک آدام شاید برای تازه‌کاران دنیایی کامیک‌بوک چندان شناخته شده نباشد، اما رقیب اصلی او یعنی شزم چهره شناخته شده‌ای است که «زکری لی‌وای» نقش او را ایفا می‌کند. Black Adam نیز مانند Shazam، از قدرت جادویی شزم جادوگر برخوردار است. با این حال، برخلاف شزم که خدایان یونانی را فرا می‌خواهند، بلک ادام برای قدرت‌های خود خدایان مصری را فرا می‌خواهند.

فیلم Black Adam در تاریخ ۲۹ مهر اکران می‌شود و باید دید پس از آن برنامه دی‌سی برای شکل‌دهی دنیای ابرقهرمانان خود چه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اندآثاری که حالا فقط خاطره‌ای دور دست محسوب می‌شوند
۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اند


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا