بازی

تصاویری از ست فیلم‌برداری فصل دوم سریال Loki لو رفت

تصاویری از ست فیلم‌برداری فصل دوم سریال Loki لو رفت

فیلم‌برداری فصل دوم سریال لوکی (Loki) آغاز شده و اکنون تصاویری از ست آن منتشر شده است که تام هیدلستون (Tom Hiddleston) و اوون ویلسون (Owen Wilson) را نشان می‌دهد. 

دو تا از ایستراگ‌های فصل دوم سریال هم از همین الان لو رفته که اول به کینگو (Kingo)، یکی از اعضای گروه اترنال‌ها، با بازی کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) اشاره دارد. پوستری از کینگو روی یکی از دیوارهای سِت فیلم‌برداری قرار گرفته که این شخصیت را در یک فیلم بالیوودی نشان می‌دهد. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیتبازگشت کارگردان جنجالی با عنوانی خسته‌کننده
نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیت

دو تا دیگر از تصاویر پوستری از فیلم زِینیاک (Zaniac) را نشان می‌دهد که از دشمنان ثور محسوب می‌شود. زِینیاک می‌تواند بدن افراد عادی را تصاحب کند و آن‌ها را مجبور به ارتکاب قتل‌های وحشتناک کند. نکته جالب این است که در کمیک‌‌ها نیز این شخصیت کار خودش را از یک فیلم اسلشر شروع و سپس زینیاکِ اصلی بدن بازیگر آن را تصاحب می‌کند. 

علاوه بر ویلسون و تام هیدلستون، دیگر اعضای تیم بازیگری سریال شامل سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)، ریچارد ای. گرانت (Richard E. Grant) و گوگو امباتا-راو (Gugu Mbatha-Raw) می‌شود. اریک مارتین وظیفه نویسندگی تمامی قسمت‌های سریال لوکی را بر عهده خواهد داشت.

مارول از جاستین بنسون و آرون مورهد برای کارگردانی مشترک اکثر قسمت‌های فصل دوم Loki استفاده می‌کند. تاریخ پخش فصل دوم لوکی هنوز مشخص نیست ولی احتمالا در سال ۲۰۲۳ به دیزنی پلاس می‌آید.

در این بین می‌توانید نقد فیلم جذاب Doctor Strange In the multiverse of madness را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند


معرفی ویدئویی مانیتور گیمینگ MSI مدل Optix G27CQ4

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا