بازی

تریلر نسخه Deluxe بازی Gotham Knights را مشاهده کنید

تریلر نسخه Deluxe بازی Gotham Knights را مشاهده کنید

چیزی به زمان انتشار بازی Gotham Knights باقی نمانده و اکنون تریلر جدیدی برای نسخه Deluxe آن منتشر شده است. این نسخه از بازی که با قیمت ۹۰ دلار عرضه خواهد شد، شامل آیتم‌های مختلفی می‌شود که بیشتر آن‌ها در تریلر زیر نمایش داده شده است.

طبق این تریلر، لباس تغییر شکل دهنده‌ای با نام Knightwatch by Jim Lee در این نسخه وجود دارد که ظاهر کلاسیک هر قهرمان را ارائه می‌کند. آیتم دیگری تحت عنوان The Beyond Suitstyles نیز در تریلر زیر معرفی شده که از Batman Beyond الهام گرفته شده است و لباس‌هایی با ظاهر فوق مدرن را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. علاوه بر این، ایموت‌های منحصربه‌فردی برای هر شخصیت در نسخه دیلاکس وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی

البته در این تریلر شاهد Salvage رایگان بازی نیستم که بازیکنان از طریق آن‌ها می‌توانند ابزارهای جدیدی بسازند. در این تریلر به سه Suit Colorways با نام‌های Ultra Zur-En-Arrh و Chroma Frost و Tribute Asylum نیز اشاره می‌شود اما برای ظاهر آن‌ها باید بیشتر منتظر بمانیم.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. تریلر گیم پلی زمان عرضه نیز اخیرا منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا