بازی

تریلر فیلم The Little Mermaid برای دیزنی رکوردشکنی کرده است

تریلر فیلم The Little Mermaid برای دیزنی رکوردشکنی کرده است

جدیدترین لایو اکشن اقتباسی دیزنی که بازسازی انمیشین کلاسیک «پری دریایی کوچولو» برشمرده می‌شود در حالی که هنوز در سینماها اکران نشده ثبت رکورد برای دیزنی را آغاز و اتفاق جالبی را برای این کمپانی رقم زده است. هفته‌ی پیش اولین تریلر فیلم The Little Mermaid به صورت رسمی پخش شد و در همان ۲۴ ساعت اول انتشار بیش از ۱۰۸ میلیون در سرتاسر جهان بازدید گرفت. گفته می‌شود این رقم آن را به پربیننده‌ترین تریلر دیزنی از زمان نمایش تیزر تریلر لایو اکشن شیرشاه در سال ۲۰۱۹ تبدیل می‌کند.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید

در مقام مقایسه تریلر شیرشاه در آن زمان حدودا ۱۳۰ میلیون بازدید و تریلر علاءالدین نیز در مدت زمانی مشابه با آثار مذکور ۱۰۶.۵ میلیون بار تماشا شد. در نتیجه اولین تریلر فیلم The Little Mermaid علاوه بر پشت سر گذاشتن آمار و ارقام منتسب به تریلر علاءالدین، از تعداد بازدید تریلر فیلم‌هایی نظیر Maleficent: Mistress of Evil، مولان و کروئلا نیز فراتر رفت.

لایو اکشن The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» که اقتباسی از انیمیشنی به همین نام محصول سال ۱۹۸۹ میلادی به شمار می‌رود قرار است داستان آریل (هلی بیلی) و معامله‌اش با اورسولا جادوگر شیطانی (ملیسا مک‌کارتی) را به نمایش بگذارد. آریل که طی اتفاقاتی دلباخته شاهزاده اریک (جونا هاور-کینگ) می‌شود تصمیم می‌گیرد تا در عوض داشتن پاهایی برای قدم نهادن بر خشکی، صدایش را از دست بدهد. با این حال جادوگر بدذات به او تنها سه روز فرصت می‌دهد تا عشقش را به اریک بفهماند و حس متقابلی نیز از او دریافت کند. اگر آریل در انجام این کار موفق نشد دوباره به یک پری دریایی تبدیل و مجبور است تا آخر عمر برده‌ی اورسولا شود.

فیلم The Little Mermaid
در این پوستر علاوه بر آریل (هلی بیلی)، شاهد حضور شاهزاده اریک (جونا هاور-کینگ)، اورسولا جادوگر شیطانی (ملیسا مک‌کارتی) و پادشاه تریتون (خاویر باردم) هستیم.

لازم به ذکر است قبل از اکران لیتل مرمید، دیزنی قرار است لایو اکشن Peter Pan & Wendy را در تاریخ ۸ اردبیهشت ۱۴۰۲ از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس به نمایش بگذارد. این فیلم داستان دختری جوان به نام وندی (اور گابو اندرسون) را روایت می‌کند که با سرپیچی از خواسته‌های والدینش برای رفتن به مدرسه‌ای شبانه روزی به همراه ۲ برادر کوچک‌ترش سر از سرزمین نورلند جادویی در می‌آورد. او در آن‌جا با پسری به نام پیتر پن (الکساندر مولونی) و تینکر بل (یارا شهیدی)؛ پری کوچک آشنا می‌شود. آن‌ها در طی ماجراجویی خود با یک ناخدای دزد دریایی خبیث (جود لا) روبه‌رو می‌شوند و اتفاقات هیجان‌انگیز و واقعا خطرناکی را تجربه می‌کنند.

افسار فیلم لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» را راب مارشال به دست گرفته است. او که تا پیش از این به واسطه‌ی کارگردانی آثار موزیکال و بلاک باستری برای دیزنی موفق شده تا نامزد جایزه اسکار بشود حال قرار است نسخه‌ی خود از داستان آریل و اتفاقاتی که گاها در عمق اقیانوس‌ها و اغلب در خشکی روایت می‌شود را به مخاطبان ارائه دهد.

فیلم The Little Mermaid در تاریخ ۲۶ مه/می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از افسانه‌‌ها و داستان‌های اساطیری که دیزنی می‌تواند از آن‌ها اقتباس کندفرصت عالی دیزنی برای خلق آثار جدید
۱۰ مورد از افسانه‌‌ها و داستان‌های اساطیری که دیزنی می‌تواند از آن‌ها اقتباس کند


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا