بازی

تریلر فیلم Blue Beetle منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر فیلم Blue Beetle منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم Blue Beetle سرانجام منتشر شد که در آن شاهد «جیمی ریس»، ابرقهرمان دنیای DC هستیم که قدرت‌های فوق‌العاده به دست می‌آورد.

در تریلر که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، جیمی با بازی «شولو ماریدوئنا» (که قبلا در سریال Cobra Kai حضور داشته است) یک نوجوان معمولی با مشکلات عادی است تا زمانی که به او یک جعبه مرموز داده می‌شود و جیمی باید بدون باز کردن، از جعبه با جانش محافظت کند. طبیعیتا همه‌چیز به همین صورت پیش نمی‌رود و جیمی جعبه را باز می‌کند. داخل جعبه نوعی سوسک آبی است که در یک سکانس تقریبا ترسناک، به صورت جیمی می‌چسبد و قدرتش را به او انتقال می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی

پس از ان جیمی می‌تواند کارهای خارق‌العاده‌ای مانند نصف کردن اتوبوس را انجام دهد. همچنین او با لباس جدید خود می‌تواند ابزارهای مفیدی مانند یک شمشیر غول پیکر بسازد.

فیلم Blue Beetle ابتدا قرار بود توسط سرویس استریم HBO Max منتشر شود، اما در نهایت تصمیم بر این شد که در سالن‌های سینما اکران شود. در حال حاضر، آینده این شخصیت در دینای جدید دی‌سی نامشخص است زیرا هیچ پروژه‌ای مرتبط با Blue Beetle در بخش اول برنامه‌های دنیای سینمایی جدید DC معرفی نشد. البته جیمز گان، مدیر عامل شرکت گفته بود که کمتر از نیمی از عناوین فصل اول معرفی شده است

از ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد) فیلم Blue Beetle در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ماجرای جوکر باردار چیست؟عجب دلقکی!
ماجرای جوکر باردار چیست؟


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا