بازی

تریلر رسمی فیلم ترسناک Scream 6 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر رسمی فیلم ترسناک Scream 6 منتشر شد [تماشا کنید]

پارامونت پیچکرز اخیرا از تریلر رسمی فیلم ترسناک Scream 6 (جیغ ۶) رونمایی کرده که نگاه دقیق‌تری به شخصیت‌ها و اتفاقات آن در نیویورک دارد. هنوز جزییات زیادی از داستان قسمت ششم منتشر نشده، اما تریلر جدید اطلاعات تازه‌تری از فضای وحشت‌برانگیز این فرانچایز محبوب در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی

هنوز جزییات زیادی از داستان قسمت ششم منتشر نشده، اما تریلر جدید اطلاعات تازه‌تری از فضای وحشت‌برانگیز این فرانچایز محبوب در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. در Scream 6 بازیگران قسمت‌های قبلی نظیر کورتنی کاکس (گیل ویترز)، ملیسا باررا (سم)، جاسمین ساووی (میندی)، میسون گودینگ (چاد)، جنا اورتگا (تارا)، هیدن پنیتیر (کربی) به نقش‌های خود بازمی‌گردند و درموت مالرونی و تونی ریوولوری نیز از بازیگران جدید جیغ ۶ هستند.

متاسفانه نو کمبل که از سال ۱۹۹۶ نقش سیدنی پرسکات را در فرانچایز جیغ بازی می‌کرد، بخاطر مسائل مالی در فیلم جدید حضور نخواهد داشت. وی قبلا در بیانیه‌ای درباره این اتفاق گفته بود:

متاسفانه من در فیلم بعدی جیغ حضور نخواهم داشت. به عنوان یک زن بسیار سخت تلاش کردم تا ارزشم را در این حرفه تثبیت کنم. پیشنهادی که به من ارائه شد با ارزشی که من طی این سال‌ها برای فرانچایز آورده‌ام برابری نمی‌‌کرد. این تصمیم بسیار دشواری برای من بود. خطاب به همه طرفداران Scream، من شما را دوست دارم، همه شما مرا بسیار حمایت کردید و برای هر چیزی که این فرانچایز طی ۲۵ سال به من هدیه کرد، بسیار سپاس‌گزارم.