بازی

تریلر حالت چندنفره بازی Sons of the Forest منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر حالت چندنفره بازی Sons of the Forest منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Sons of the Forest از Endnight Games این هفته از طریق دسترسی زودهنگام استیم منتشر می‌شود و بازیکنان پی‌سی این فرصت را خواهند داشت تا این عنوان ترسناک بقا سندباکس را تجربه کنند. در حالی که قبلا حالت‌های تک نفره و هوش مصنوعی بازی به نمایش گذاشته شده بود، اکنون تریلر جدیدی منتشر شده که حالت چندنفره آن را نشان می‌دهد.

در حالت چندنفره بازی Sons of the Forest، حداکثر هشت بازیکن می‌توانند با یکدیگر بازی کنند، کمپ بسازند و در برابر آدم‌خوارها و موجودات جهش یافته دفاع کنند. شاید جالب‌ترین نکته بخش این است که همراهان هوش مصنوعی نیز در آن قابل دسترس هستند. علاوه بر این، متحدان شما حتی می‌توانند به آن‌ها دستوراتی برای جمع‌آوری مواد مورد نیاز و وظایف دیگر ارائه کنند.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی

Sons of the Forest در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند ۱۴۰۱) از طریق دسترسی زودهنگام استیم قابل تجربه است. استودیو Endnight قصد دارد از این فرصت برای اضافه کردن آیتم‌های بیشتری به بازی و بالانس گیم‌پلی و مکانیزم‌های آن استفاده کند. این توسعه دهنده خیلی روی هوش مصنوعی این عنوان تمرکز کرده و طرفداران برای آن هیجان زده هستند.

همچنین بازی حدود شش تا هشت ماه در حالت دسترسی اولیه باقی خواهد ماند و Endnight Games متعهد شده زمانی که روند توسعه بازی به بهترین نسخه خود رسید، آن را به‌صورت عمومی در دسترس قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

هاگوارتز لگسی و فیلم‌های هری پاتر
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا