بازی

تریلر جدید گیم‌پلی God of War Ragnarök را مشاهده کنید

تریلر جدید گیم‌پلی God of War Ragnarök را مشاهده کنید

تریلر جدیدی از بازی God of War Ragnarök منتشر شده که سیستم مبارزات بازی و برخی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

ویدیویی که توسط Game Informer منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، نگاه بسیار کوتاهی به سیستم مبارزات بازی و چندین روشی که کریتوس می‌تواند از تبر Leviathan و خنجرهای Blades of Chaos خود برای نابودی دشمنان استفاده کند را به نمایش گذاشته است.

Mihir Sheth، طراحی اصلی مبارزات بازی اخیرا به این نشریه گفته بود که یکی از فلسفه‌های درونی استودیو سنتا مونیکا این است که «کریتوس با غذای خود [دشمنان] بازی می‌کند»!

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی God of War بعد از پایان بخش داستانیپیش از Uninstall این مطلب را بخوانید!
راهنمای بازی God of War بعد از پایان بخش داستانی

او در توضیحات خود گفت:

سعی کردیم تا سیستم‌هایی را برای مبارزات بازی ایجاد کنیم که سرگرم‌کننده و بسیار پرنشاط هستند و مسیرهای مختلفی را شامل می‌شوند. زمانی که به مبارزات بازی آخر نگاه کردیم، با خودمان گفتیم که می‌توان آن را پیشرفته‌تر کرد. می‌توانیم ابزار و روش‌های بازی جدیدی برای مبارزه با دشمنان و استراتژی‌ها پیدا کنیم.

او در ادامه توضیح می‌دهد یکی از ویژگی‌های God of War Ragnarök، معرفی «مجموعه کاملا جدیدی از حرکات» برای کریتوس است که از طریق دکمه مثلث قابل دسترسی هستند.

در بازی God of War 2018، زمانی که بازیکنان دکمه مثبت را فشار می‌دادند، کریتوس تبر خود را بیرون می‌آورد و اگر از قبل تبر در دست او باشد، هیچ کاری انجام نمی‌داد. ویژگی جدیدی که برای دکمه مثلث بازی معرفی شده، Weapon Signature Moves نام دارد و کریتوس با وجود آن می‌تواند سلاح‌های خود را به یخ یا آتش مجهز کرده و دشمنان را آتش زده یا آن‌ها را منجمد کند.

بازی God of War

کریتوس همچنین می‌تواند از چندین سپر جدید از جمله Dauntless و Stonewall استفاده کند که کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال از سپر Dauntless می‌توان برای پرتاب کردن دشمنان استفاده کرد که این کار آن‌ها را بیهوش می‌کند. سپر Stonewall Shield نیز با هر ضربه‌ای که دریافت می‌کند، انرژی دریافت می‌کند و زمانی که به‌طور کامل شارژ شود، با کوبیدن آن به زمین، دشمنان نزدیک کریتوس از پا در خواهند آمد.

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا