بازی

تریلر جدید بازی Midnight Suns شخصیت اسکارلت ویچ را معرفی می‌کند

تریلر جدید بازی Midnight Suns شخصیت اسکارلت ویچ را معرفی می‌کند

در ادامه روند معرفی قهرمانان‌های بازی میدنایت سانز (Marvel’s Midnight Suns)، اکنون نوبت به شخصیت اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) رسیده ست.

موقعیت مکانی برای واندا ماکسیموف نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی Midnight Suns مهم‌تر است و کار با او به برنامه‌ریزی بیشتری نیاز دارد. اسکارلت ویچ می‌تواند به دشمنان آسیب وارد، آن‌ها را کنترل یا از دیگر شخصیت‌ها پشتیبانی کند. قابلیت Chaos Field دو نوبت دوام میاورد و مقاومت هم‌تیمی‌ها را افزایش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ولورینجهش یافته‌ای که بدن او تبدیل به یک سلاح شد
۵ ویژگی خاص بدن ولورین

 

Chaos Field اصلا Heroism مصرف نمی‌کند و اگر آن را آپگرید کنید، می‌‌تواند هم‌تیمی‌های نزدیک را التیام ببخشد. قابلیت Chaos Reigns دشمنان را به جان هم می‌اندازد‌ و اگر آپگرید شود، دشمن تحت کنترل ۵۰٪ شانس بیشتر برای حمله اضافی دارد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید. 

قابلیت No More تمام سلامتی اسکارلت ویچ را مصرف می‌کند و به دشمنان همانقدر آسیب وارد می‌کند. شما در هر نبرد تنها یک بار می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. قابلیت پسیو واندا هم Wrong Place, Wrong Time نام دارد و روی یک دشمنِ نزدیک اثر منفی می‌گذارد. قابلیت پسیو واندا نیز آپگرید می‌شود و دشمنان بیشتری را درگیر می‌کند.

در این عنوان بازیکنان کنترل شخصیتی جدید به نام هانتر با شخصی‌سازی بسیار زیاد را برعهده دارند. پس از اینکه لیلیث توسط هایدرا زنده می‌شود، انتقام جویان هانتر را زنده می‌کنند. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن چیزی که باید از Marvel’s Midnight Suns بدانید» را مطالعه کنید.

بازی‌ Marvel’s Midnight Suns ابتدا برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استینش ۵ و سپس با تاخیر برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول


ترسناک ترین دنیای تاریخ‌ ویدیو گیم چطور ساخته شد؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا