بازی

تریلر جدیدی از DLC بازی Resident Evil Village منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از DLC بازی Resident Evil Village منتشر شد [تماشا کنید]

تقریبا یک ماه پیش کپکام بسته‌های الحاقی جدید و نسخه طلایی رزیدنت اویل ۸ (Resident Evil Village) را معرفی و اکنون تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است.

Resident Evil Village Gold Edition مد Mercenaries را آپدیت و شخصیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند.  شما با آپدیت Additional Orders می‌توانید به شخصیت‌های کریس ردفیلد، Lady Dimitrescu و هایزنبرگ دسترسی داشته باشید. بسته الحاقی دیگر بازی به شما اجازه می‌دهد رزیدنت اویل ۸ را به صورت سوم شخص تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

همچنین باید به بسته الحاقی Shadows of Rose نیز اشاره کنیم که تنها از زاویه دید سوم شخص پشتیبانی می‌کند. شما در این DLC کنترل رز، دختر ایتن، را برعهده دارید و داستان آن دنباله‌ای برای Resident Evil Village محسوب می‌شود. رز برای فرار از قدرت‌های خود وارد ذهن مگامایست (Megamycete) شده و با دختری کاملا شبیه خودش روبه رو می‌شود. 

احتمالا پس از عرضه نسخه طلایی رزیدنت اویل ۸ کپکام تمرکز خود را روی ریمیک نسخه چهارم قرار دهد. این ریمیک یک ماه پیش به صورت رسمی معرفی و برای عرضه در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. کپکام همچنین روی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village برای هدست پلی استیشن وی‌آر ۲ نیز کار می‌کند.

بازی Resident Evil Village Gold Edition در تاریخ ۶ آبان منتشر می‌شود و روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری کس/اس و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در اخبار مرتبط خواندیم که شو رانر سریال Resident Evil خواهان حضور شخصیت لیدی دیمیتریس در این عنوان است و در مقابل، مخاطبین واکنش‌های بسیار منفی را به این سریال نشان داده‌اند. همچنین می‌توانید نقد سریال Resident Evil را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


افسانه‌های غیرواقعی جی تی ای سن آندریس + بازی‌های پولی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا