بازی

تریلر جدیدی از گیمپلی Homeworld 3 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از گیمپلی Homeworld 3 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید Homeworld 3 حدود سه دقیقه بیشتر از ویدئوی گیمپلی پیشین است که سفینه‌های فضایی زیبا، مکالمات رادیویی و ابرساختارهای باستانی را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر که Kesura Oasis نام دارد، بخشی از کمپین داستانی Homeworld 3 را نشان می‌دهد که در آن نیروی مهاجم دشمن در کمین ماموریت جمع‌آوری منابع و تعمیر به سرپرستی سفینه مادر است. سفینه مادر در قسمت سوم طراحی جدیدی دارد و نسبت به سفینه‌های تخت و بی‌استفاده‌ی پیشین سری ارتقا یافته است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسدجایی میان Fallout و This War of Mine
معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسد

در این تریلر، مانور رفتن در اطراف زمین به نمایش گذاشته شد که چطور می‌‌تواند به سفینه‌ها در برابر دشمن‌های فرضی آن‌ها برتری دهد. همچنین بر اهمیت جمع‌آوری منابع برای ساخت سفینه‌های جدید و استفاده از استخراج‌کننده‌های منابع برای ربودن و تبدیل سفینه‌های از کار افتاده دشمن، تاکید شد.

محور اصلی تریلر در مورد درگیری بین سفینه مادر و ناو مهاجم با اسکورت بود. ناو از راه می‌رسد و امواجی از دشمنان را پرتاب می‌کند و با ناوچه‌های اسکورت بزرگ‌تر، سفینه مادر را تهدید می‌کند. در پاسخ، سفینه مادر باید جنگنده‌های بیشتری را برای بررسی درآمد منابع خود مستقر کند، در حالی که بمب‌افکن‌ها و ناوچه‌های تهاجمی برای شکست دادن سفینه‌های بزرگ دشمن تولید کند.

بازی Homeworld 3 سال آینده برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و گیرباکس «نیمه ابتدایی ۲۰۲۳» را به عنوان بازه زمانی عرضه این عنوان اعلام کرده است.

می‌توانید این بازی را در وب‌سایت رسمی homeworlduniverse.com یا اپیک گیمز و استیم دنبال کنید. این جدیدترین نسخه از سری RTS فضایی است که برای اولین بار مبارزات سه‌بعدی را به این سبک آورد. Homeworld 2 در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود و اسپین‌آف Homeworld: Deserts of Kharak نیز در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا