بازی

تریلر جدیدی از بازی Redfall منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Redfall منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Redfall از استودیو آرکین آستین قرار است ترسناک‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید و این جنبه از بازی را به خوبی می‌توانید در تریلر جدید آن مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

اکنون در حال و هوای هالووین هستیم و سازندگان Redfall از این فرصت استفاده کرده‌اند تا خشونت، وحشت و هیولاهای بازی را به نمایش بگذارند. این تریلر Into the Night نام دارد و به نظر یک فستیوال پاییزی را به تصویر می‌کشد. خون‌آشام‌های ردفال خطرناک‌تر از چیزی هستند که فکر می‌کنید و می‌توانند شما را غافلگیر کنند. همچنین قلب‌های تپنده غول‌پیکری وجود دارند که عملا حکم یک پناهگاه برای دشمنانتان دارند.

بازی Redfall جدیدترین ساخته آرکین آستین است و اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید با یک عنوان مشابه Left 4 Dead طرف باشیم، اما بازی قرار است بسیار فراتر از یک شوتر کو-آپ ساده باشد. این تریلر جدید هم به خوبی نشان می‌دهد که ترس یکی از چندین المان حاضر در ردفال خواهد بود. انتظار می‌رود که سازندگان با تریلرهای بعدی جنبه‌های بیشتری از بازی خود را به نمایش بگذارند.

ردفال تاریخ انتشار مشخصی ندارد و متاسفانه این تریلر هم اطلاعات جدیدی در این زمینه به اشتراک نمی‌گذارد. این بازی که برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی ساخته می‌شود، قرار بود تابستان امسال از راه برسد. اما به همراه Starfield، این بازی تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد. در صورتی که بازی با تاخیر دیگری مواجه نشود، کم کم می‌توانیم منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار دقیق آن باشیم.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا