بازی

تریلر جدیدی از انیمه Chainsaw Man منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از انیمه Chainsaw Man منتشر شد [تماشا کنید]

استودیو ژاپنی ماپا (MAPPA) تریلر جدیدی از انیمه Chainsaw Man منتشر و اعلام کرد که این مجموعه در ماه اکتبر پخش خواهد شد. همانند بسیاری از انیمه‌های دیگر MAPPA در گذشته مانند Jujutsu Kaisen و پارت دوم فصل نهایی Attack on Titan نسخه جهانی این انیمه را نیز Crunchyroll پخش خواهد کرد.

در این تریلر شاهد یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه به نام ماکیما (Makima) همراه با دو شکارچی شیطان هستیم که وارد انباری پر از اجساد می‌شوند. در ادامه قهرمان داستان یعنی دنجی دیده می‌شود که در نهایت با تغییر شکل دادن خود، شیاطین را دست‌های اره برقی‌اش نابود می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

این انیمه که بر اساس مانگای اکشن ترسناک تحسین‌شده و فوق‌العاده خشنی با همین نام ساخته شده، داستان نوجوان یتیمی به نام دنجی را دنبال می‌کنند که در دنیایی پر از شیاطین زندگی می‌کند که از ترس انسان‌های متولد شده‌اند. او مجبور می‌شود برای پرداخت بدهی پدر فوت شده خود به عنوان یک شکارچی اهریمن مشغول به کار شود. او همچنین دارای سگی به نام پوچیتا است که البته اهریمنی شبیه به اره برقی است.

دنجی در یکی از ماموریت‌های خود برای شکار یک اهریمن کشته می‌شود اما سپس با بستن نوعی قرارداد شیطانی، قلب در حال مرگ خود را با پوچیتا ترکیب می‌کند که به موجب آن تبدیل به مرد اره برقی (Chainsaw Man) می‌شود، ترکیبی ترسناک و قدرتمند از شیطان و انسان با قدرت احضار اره برقی از داخل بدنش.

انیمه Chainsaw Man قرار است قسمت اول مانگا را اقتباس کند. قسمت دوم مانگا Chainsaw Man به تازگی شروع شده و شماره‌های جدید آن هر سه‌شنبه منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی تمام انیمه‌هایی که تاکنون نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اندآثار انیمه‌ای نیازمند توجه بیشتری هستند
معرفی تمام انیمه‌هایی که تاکنون نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند


فکت‌های جالب جی‌تی‌ای وایس سیتی + بازی‌های رایگان موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا