رمز ارز

ترون یا اتریوم، کدام ترند اول گوگل است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های Google Trends، پروتکل ترون (TRX) در مقایسه با اتریوم (ETH) در بخش علاقه‌مندی‌های اجتماعی، برتری پیدا کرده است. به گزارش رمزارز نیوز، مقایسه کلمات کلیدی TRC20 و ERC20 نشان می‌‌دهد که علاقه به کلمات کلیدی ترون نسبت به اتریوم افزایش یافته است.
طبق گزارش‌ها، احساسات موجود نسبت به ترون نیز بهبود یافته است. این موضوع نشان‌دهنده دید مثبت جامعه کریپتو به TRX و افزایش اقبال عمومی به آن است. رفتار نهنگ‌ها را می‌توان یکی از عوامل اصلی شکل گرفتن این احساس مثبت نسبت به ترون در نظر گرفت. در چند ماه اخیر، علاقه به TRX از سمت آدرس‌های بزرگ بسیار افزایش یافته است.
توجه بیشتر نهنگ‌ها به TRX همزمان با افزایش قیمت آن رخ داده که نشان می‌دهد یکی از دلایل حرکات قیمتی مثبت این ارز دیجیتال، ممکن است رفتار نهنگ‌ها باشد.
با این حال، این نکته را هم باید در نظر گرفت که اگر تعداد زیادی از نهنگ‌ها مقدار زیادی از ارز دیجیتال TRX را در اختیار داشته باشند، این موضوع ممکن است منجر به افزایش تمرکز در شبکه شود. در چنین حالتی، اگر نهنگ‌ها تصمیم به فروش دارایی‌های خود بگیرند، سرمایه‌گذاران خرد با مخاطرات بیشتری در نوسانات قیمتی احتمالی، روبه‌رو خواهند شد.
در همین حال، داده‌های پلتفرم Token Terminal هم نشان می‌دهند که پروتکل ترون با کاهش 50 درصدی تعداد توسعه‌دهندگان فعال در شبکه خود در 30 روز گذشته، کاهش قابل‌توجهی را در فعالیت‌های توسعه‌ای خود تجربه کرده است. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده کاهش به‌روزرسانی یا ارتقای پروتکل در آینده باشد که به طور بالقوه توانایی آن را برای رقابت با رقبا کاهش می‌دهد.
علاوه بر این، فعالیت روزانه در شبکه ترون نیز در مدت مشابه 12.0 درصد کاهش یافته است. این امر نیز می‌تواند برای سرمایه‌گذاران و کاربران ترون نگران‌کننده باشد؛ چون نشان‌دهنده کاهش سرعت پذیرش و استفاده از این شبکه است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا