رمز ارز

تردید کارشناسان در خرید و نگهداری دوج کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، پرتال مقایسه قیمت Finder پیش‌بینی‌های مربوط به قیمت دوج کوین را به‌روزرسانی کرد. این پلتفرم توضیح داد که با استفاده از نظرسنجی‌های هفتگی و سه‌ماهه از کارشناسان صنعت کریپتو، قیمت آتی دوج کوین را ارزیابی و پیش‌بینی می‌کند.
طی این نظرسنجی‌ها، در پاسخ به این سؤال که «آیا دوج کوین ارزش خود را به‌کلی از دست خواهد داد؟»، ۵۵ درصد متخصصان پاسخ آری دادند، ۲۱ درصد گفتند که این ارز دوباره باز خواهد گشت و ۲۴ درصد نیز در این خصوص ابراز عدم اطمینان کردند.
در مورد اینکه چه زمانی این ارز تمام ارزش خود را از دست خواهد داد، سه درصد آن را در طول سال جاری، ۱۲ درصد در سال آینده، ۹ درصد در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی کردند. ۳۰ درصد نیز گفتند که این ارز دیجیتال میم، ارزش خود را تا سال ۲۰۲۵ به‌طور کامل از دست خواهد داد.
تعدادی از کارشناسان پنل Finder معتقد هستند که دوج کوین نباید تا این حد محبوب می‌شده و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را به‌خاطر آن مقصر دانسته‌اند. Finder در مورد اینکه آیا زمان خرید، فروش یا نگهداری دوج کوین فرا رسیده است، توضیح داد:

اکثر اعضای این پنل معتقد هستند که زمان خروج از بازار دوج کوین فرا رسیده و ۷۱ درصد آن‌ها می‌گویند باید که سرمایه‌گذاران باید ذخایر این ارز خود را بفروشند. حدود ۲۴ درصد نیز فکر می‌کنند که دارندگان باید دارایی‌های خود را نگه دارند و فقط چهار درصد می‌گویند که اکنون زمان خرید است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا