رمز ارز

تداوم رشد میم‌کوین DADDY؛ اندرو تیت به فکر عرضه و ایردراپ یک توکن جدید است!

تداوم رشد میم‌کوین DADDY؛ اندرو تیت به فکر عرضه و ایردراپ یک توکن جدید است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم سقوط اخیر قیمت بیت کوین به ۵۳۵۰۰ دلار (که در حال حاضر اندکی بهبود یافته)، میم کوین اندرو تیت به نام ددی تیت، با نماد DADDY، عملکرد درخشانی داشته و قیمت آن با ۱۴.۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۲۱۳۸ دلار رسیده است.
طبق داده‌های پلتفرم دکس‌ اسکرینر (DEX Screenr)، ارزش بازار DADDY به ۱۲۴.۷ میلیون دلار افزایش یافته و تعداد دارندگان آن هم از مرز ۵۰ هزار نفر عبور کرده است. چشم‌انداز تیت برای این توکن، دستیابی به ارزش بازار یک میلیارد دلاری است.
در همین حال، وی از انتشار توکن د ریل ورلد (The Real World) با نماد TRW، با حمایت کسب‌وکار آموزشی خود خبر داده است. تیت ادعا می‌کند که ارزش TRW به طور مستقیم با سود شرکت او مرتبط است که در حال حاضر به حدود ۲۰ میلیون دلار در ماه می‌رسد. بخشی از این توکن‌ها در آینده طی یک رویداد ایردراپ به متقاضیان اعطا خواهد شد.

Ramzarzخرید سریع DADDY!
با یک کلیک ددی تیت (DADDY) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید DADDY

با این حال، برخی از کارشناسان حوزه کریپتو، نگرانی‌های خود را در مورد چالش‌های نظارتی احتمالی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای این توکن‌ها ایجاد خواهند شد، ابراز کرده‌اند. علی‌رغم پیچیدگی‌های قانونی احتمالی، تیت آمادگی خود را برای پاسخگویی به سؤالات SEC اعلام نموده است.
از طرفی، پلتفرم‌های تحلیلی مانند لوک‌آنچین (Lookonchain) و بابل‌مپس (Bubblemaps) هشدارهایی را درباره فعالیت‌های اعضای داخلی تیم DADDY صادر کرده‌اند. در همین راستا، لوک‌آنچین به تراکنش‌های عظیمی اشاره کرده که طی آن‌ها، یکی از اعضای تیم با خرید و فروش توکن‌های DADDY سود تقریبا ۲۸۷۵ برابری به دست آورده است.
علاوه بر این، تیم بابل‌مپس الگوهای معاملاتی مشکوکی را در زمان راه‌اندازی توکن DADDY شناسایی و عنوان کرده که اعضای داخلی پروژه، ۳۰ درصد از کل موجودی این توکن را قبل از شروع فعالیت‌های تبلیغاتی تیت، در اختیار داشته‌اند.

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا