رمز ارز

تخفیف ۵۰ درصد برای خرید بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت خرید یک سهام بیت کوین (BTC) از طریق یکی از بزرگترین صندوق‌های تراست موجود در بازار به پایین‌ترین سطح تاریخی خود کاهش یافته است. طبق گزارش‌ها، ارزش سهام صندوق تراست بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) نسبت به ارزش ذاتی بیت کوین (NAV) با یک تخفیف تقریباً ۵۰ درصدی به ۸،۴۰۰ دلار رسیده است؛ سطحی که پیش از این هرگز شاهد آن نبودیم.
بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Ycharts، تخفیف نسبت به NAV بیت کوین در این صندوق اخیراً به ۴۸ درصد رسیده و به این ترتیب، صندوق تراست گری‌اسکیل اکنون ارزان‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین و برخی دارایی‌های دیگر به شمار می‌رود. چنین کاهش شدیدی می‌تواند برای کسانی که مایل به سرمایه‌گذاری بلندمدت در بیت کوین هستند، یک فرصت عالی در نظر گرفته شود، اما برخی از جنبه‌های منفی جدی نیز وجود دارد.
طبق گزارش‌ها، این صندوق سرمایه‌گذاران را ملزم می‌کند که سهام خود را برای مدت معینی پس از خرید نگه دارند. این موضوع، ریسک‌های غیرضروری را ایجاد می‌کند که آخرین چیزی است که در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال به آن نیاز است. همچنین، به همان دلیل، کاربران قادر به استفاده از فرصت‌های آربیتراژ در بازار نیستند.
تخفیف در ارزش سهام تراست‌هایی مانند گری‌اسکیل چندان غیرمعمول هم نیست. با این حال، این رقم معمولاً زیر ۱۰ درصد باقی می‌ماند و حتی نوسانات غیرعادی در بازار نباید آن را به اندازه‌ای که در حال حاضر شاهد آن هستیم، کاهش دهد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا