رمز ارز

تحلیل سیگنال‌های متناقض اتریوم؛ زمان صعود است یا اصلاح قیمت؟

تحلیل سیگنال‌های متناقض اتریوم؛ زمان صعود است یا اصلاح قیمت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیراً، ورود ناگهانی ۹۶ هزار واحد اتریوم (ETH) به صرافی‌های مشتقات، بحث‌های زیادی را برانگیخته است. در گذشته، چنین جریان‌هایی معمولاً با نوسانات یا کاهش قیمت اتریوم همراه بوده‌اند.

به عنوان مثال، در ماه‌های می و جولای نیز چنین اتفاقی منجر به کاهش قیمت شد. از این رو، رویداد اخیر هم می‌تواند نشانه‌ای از اصلاح قیمت یا تغییرات بزرگ در بازار باشد.

با این حال، با آغاز سه‌ماهه پایانی سال، اتریوم ممکن است از بریک‌آوت اخیر بیت‌کوین در خروج از یک دوره‌ تثبیت طولانی پیروی کند؛ حرکتی که باعث خوش‌بینی در بازارهای کریپتو شده است.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

همچنین، الگوهای قبلی در چرخه‌های انتخاباتی آمریکا نشان می‌دهند که اتریوم در سال ۲۰۲۰ همزمان با انتخابات، صعود کرده و توانسته از روند جانبی خود خارج شود.

اکنون که بار دیگر انتخابات آمریکا در پیش است، احتمال تکرار این عملکرد وجود دارد، به‌ویژه اگر منتخب مردم، سیاست‌های جدیدی به نفع ارزهای دیجیتال اتخاذ کند.

نمودارها اخیراً نشان‌دهنده‌ واگرایی صعودی احتمالی در چارت ۴ ساعته برای اتریوم هستند که ممکن است نشانه‌ای از تغییر تقاضا باشد. با این حال، تحلیلگران به معامله‌گران توصیه کرده‌اند تا تایید یک کندل سبز قوی به‌عنوان سیگنال بازگشت روند صعودی صبر کنند.

در تحولی دیگر، اتریوم سطوح بالای خود در برابر بیت‌کوین در سال ۲۰۱۶ را آزمایش کرده و در حال حاضر، در پایین یک الگوی کنج نزولی طولانی‌مدت و نزدیک به یک حمایت بسیار قوی از تایم‌فریم بالا قرار دارد. برخی از معامله‌گران انتظار دارند که در صورت از دست رفتن این حمایت، ارزش اتریوم همچنان در برابر بیت‌کوین اصلاح شود.ethereum-exchange-inflows-spike-will-u-s-elections-spark-a-bounce

با اینکه اتریوم در بازار اخیر عملکرد چندان بدی نداشته، اما سرمایه‌گذاران همچنان توجه زیادی به آن ندارند و آینده‌ قیمت آن هنوز نامشخص به‌نظر می‌رسد. حمایت شدن قیمت اتریوم در سطح کنونی، ممکن است به جذب سرمایه‌های تازه منجر شود و تحرکات بازار را در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده تحریک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا