رمز ارز

تحلیل تکنیکال هفتگی دوج کوین و شیبا اینو (هفته چهارم اسفند)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، فدرال رزرو ایالات متحده در یک هفته ۳۰۰ میلیارد دلار به ترازنامه خود اضافه کرده است که پس از سقوط بازارها در مارس ۲۰۲۰ و تسهیل کمی ۵۰۰ میلیارد دلاری، در رتبه دوم قرار دارد. پس از تسهیل کمی سال ۲۰۲۰، قیمت بیت کوین از ۴ هزار دلار به ۶۹ هزار دلار افزایش یافته بود. بنابراین، اکنون این سوال برای معامله‌گران پیش آمده که آیا تاریخ باز هم تکرار خواهد شد؟ آیا بیت کوین و آلت کوین‌ها می‌توانند سطوح بالاتر را حفظ کنند؟

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

بیایید نمودار دو میم کوین برتر بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را با هم بررسی کنیم.

دوج کوین

به گزارش سایت کوین تلگراف، در روزهای اخیر، قیمت دوج کوین از سطح ۰٫۰۷ دلار بازگشت و به خط روند نزولی رسید که نشان می‌دهد گاوها در افت قیمتی خرید می‌کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی دوج کوین و شیبا اینو (هفته چهارم اسفند)
نمودار روزانه DOGE/USDT.

صعود و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از خط روند نزولی اولین نشانه‌ای است که می‌تواند اصلاح را به پایان برساند. میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۰۸ دلار) ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما احتمال شکسته شدن آن وجود دارد. در این صورت، جفت DOGE/USDT می‌تواند رالی خود را تا ۰٫۰۹ دلار و سپس، تا ۰٫۱ دلار ادامه دهد.

انتظار می‌رود که فروشندگان با تمام توان از منطقه ۰٫۱ دلار تا ۰٫۱۱ دلار دفاع کنند؛ زیرا صعود قیمت به بالاتر از آن، مسیر را برای افزایش احتمالی تا ۰٫۱۶ دلار هموار می‌کند. در مسیر نزولی، یک افت قیمتی به زیر حمایت ۰٫۰۷ دلار، می‌تواند شرایط را دوباره به نفع خرس‌ها تغییر دهد.

شیبا اینو

در تاریخ ۱۶ مارس، شیبا اینو از حمایت ۰٫۰۰۰۰۱ دلاری خود بازگشت که نشان می‌دهد گاوها در تلاش برای بازگشت و معکوس کردن روند هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی دوج کوین و شیبا اینو (هفته چهارم اسفند)
نمودار روزانه SHIB/USDT.

رالی بهبود در منطقه بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار) و خط روند بالایی (نزولی) کانال نزولی با مقاومت مواجه است. خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح حمایت ۰٫۰۰۰۰۱ دلاری کاهش دهند و در صورتی که موفق شوند، جفت SHIB/USDT ممکن است تا خط حمایت کانال سقوط کند.

در مقابل، اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای کانال برسانند، نشان می‌دهد که فاز اصلاحی ممکن است به پایان رسیده باشد. میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار) نیز ممکن است مقاومت سختی را از خود به نمایش بگذارد، اما اگر این مقاومت از سر راه برداشته شود، جفت SHIB/USDT می‌تواند به ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار و سپس، به ۰٫۰۰۰۰۱۶ دلار صعود کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا