رمز ارز

تحلیل‌گر معروف: آماده افزایش قیمت بیت کوین باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل‌گر محبوب رمزارزها پیش‌بینی کرد که احتمال تغییر روند برای بیت کوین در ماه جاری وجود دارد. جیسون پیزینو (Jason Pizzino) به دنبال‌کنندگان کانال یوتیوب خود که حدود 283000 هستند، گفت که بیت کوین در حال تشکیل الگوی Wyckoff است که نشان می‌دهد این دارایی در تلاش برای تغییر روند و ایجاد یک حرکت صعودی است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به گفته پیزینو، به نظر می‌رسد بیت کوین در مرحله نهایی تشکیل این الگو است. این مرحله نشان‌دهنده آن است که بیت کوین برای دوره افزایش قیمت آماده می‌شود.

این قطعه از پازل، بزرگ‌ترین فاز این بازار است. من می‌خواهم تنها با دو هفته ثبات بیشتر روی نمودار، امکان تأیید این موضوع را داشته باشیم که الگوی Wyckoff تکمیل شده است؛ به خصوص اگر از سطح 50٪ که حدود 42000 دلار است، عبور کنیم.

تحلیل‌گر معروف: آماده افزایش قیمت بیت کوین باشید!به گزارش رمز ارز نیوز، با نگاهی به قیمت بیت کوین در ماه آوریل، پیزینو معتقد است که بیت کوین می‌تواند در این ماه به بالای 30000 دلار برسد.

ماه مارس یک ماه شگفت‌انگیز بوده است. قیمت به پایین هدایت شد، سپس یک سوئینگ (کف) پائین‌تر ایجاد کرد و سقف قبلی شکسته شد که من فکر می‌کنم ماه آوریل ماهی است که قیمت سطح ۳۲ هزار دلار را آزمایش خواهد کرد و سطح ۳۰ هزار دلار که کف قیمتی ماه ژانویه بود، به عنوان حمایت تلقی می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین 28476 دلار معامله می‌شود.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا