بازی

تجربه ماریو کارت در Halo Infinite ممکن شد

تجربه ماریو کارت در Halo Infinite ممکن شد

با اینکه مد Forge بازی Halo Infinite هنوز به طور رسمی منتشر نشده و تاریخ عرضه مشخصی نیز ندارد، تاکنون توانسته به خوبی قدرت خود را به رخ بکشد. پیش از این باخبر شده بودیم که طرفداران خوش‌ذوق، دموی P.T و مرحله‌ای از بازی مرکب (Squid Game) را در این مد بازسازی کرده بودند و اکنون نوبت به ماریو کارت رسیده است.

به لطف تلاش‌های کاربر bissuetox، اکنون مستر چیف و خدمه می‌توانند یک بازی دوستانه کارتینگ در یک پیست سفارشی بین ماموریت‌های آزادسازی در Zeta Halo انجام دهند.

همانند مسابقه‌های کارتینگ، توانایی برداشتن پاورآپ‌ها در طول مسیر ایجاد شده که البته اینجا ماشین Warthog یک جعبه کامل از موز را برمی‌دارد. موزها در طول مسیر رها می‌شوند و برای نشان دادن تأثیرشان، سازنده در دور بعدی از روی آن‌ها رد می‌شود که باعث می‌شود ماشین به دور خود بپیچد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – نکات مربوط به مود Big Team Battleاین گروه خشن!
راهنمای بازی Halo Infinite – نکات مربوط به مود Big Team Battle

با این حال، برخلاف Mario Kart، کنترل هوایی Warthog آن را قادر می‌سازد تا مانورهای خاصی را انجام دهد. بدین معنی که هر بازی مبتنی بر مسابقه در Forge می‌تواند شامل مسیرهای پیچیده‌تری در مقایسه با ماریو کارت باشد.

اگر می‌خواهید نسخه شخصی خود از ماریو کارت را بسازید، bissuetox نحوه ایجاد سیستم پاورآپ را از طریق سیستم برنامه‌نویسی و منطق پیچیده مد فورج در ویدئوی خود نشان داده است. مطمئناً گیج‌کننده به نظر می‌رسد، اما این مسیر منطقی منجر به این می‌شود که Warthog موز را برمی‌دارد، آن‌ها را در پشت ماشین انبار می‌کند و بعد از رها کردن اگر از روی آن‌ها عبور کند، به دور خود می‌پیچد.

فورج یکی از مورد انتظارترین مدهای هیلو اینفینیت است که طرفداران از سال پیش منتظر عرضه آن هستند. این مد بارها تاخیر خورده و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک در دسترس بازیکنان قرار گیرد. فورج در حال حاضر در فاز بتای عمومی قرار دارد و استودیو ۳۴۳ اینداستریز سعی می‌کند هرچه سریع‌تر آن را در دسترس تمامی بازیکنان قرار دهد.

بازی هیلو اینفینیت در حال حاضر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. البته کم بودن تعداد آپدیت‌ها و مدهای بازی Halo Infinite در ماه‌های گذشته باعث ناراحتی طرفداران شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – ترفندها و نکات کاربردیبه سوی بی‌نهایت و فراتر از آن!
راهنمای بازی Halo Infinite – ترفندها و نکات کاربردی


داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا