بازی

تبلیغات و بازاریابی بازی Marvel’s Spider-Man 2 رسما آغاز شد

تبلیغات و بازاریابی بازی Marvel’s Spider-Man 2 رسما آغاز شد

بازی‌های انحصاری زیادی در سال ۲۰۲۳ برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد، اما جالب اینجاست که بسیاری از آن‌ها ساخته استودیوهای فرست-پارتی نیستند. PlayStation Studios در حال حاضر تنها یک بازی مهم به نام Marvel’s Spider-Man 2 در برنامه دارد که بدیهی است که عنوان عظیمی خواهد بود.

در آذر ماه، استودیو اینسامنیاک گیمز و سونی تایید کردند که Marvel’s Spider-Man 2 پاییز ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و اکنون همانطور که توسط کاربران ردیت مشاهده شده، به نظر می‌رسد بازاریابی بازی شروع شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

اخیرا یک تبلیغ لایو اکشن کوتاه برای Marvel’s Spider- Man 2 در شبکه ESPN استرالیا پخش شد که اشاره شد بازی قرار است در بهار ۲۰۲۳ منتشر شود، البته همانطور که می‌دانیم، بهار در استرالیا نیمکره جنوبی زمین مساوی است با فصل پاییز نیمکره شمالی زمین و ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر که با پنجره لانچ پاییز مطابقت دارد.

یوری لوونتال که نقش مرد عنکبوتی/پیتر پارکر را در بازی‌ها ایفا می‌کند، به تازگی اظهار کرد که اینسامنیاک «اطمینان» دارد قسمت دوم در همان تاریخ اعلام شده، منتشر خواهد شد.

Marvel's Spider-Man
[مرد عنکبوتی ۲] یک بازی عظیم است، به همین خاطر هنوز کمی از کار من باقی مانده است. می‌دانم که استودیو در مورد تاریخ انتشار خود مطمئن است و اینسامنیاک همیشه در این مورد خوب عمل کرده است. مطمئنا نمی‌توانم زیاد درباره بازی صحبت کنم، اما باید بگویم که حیرت‌انگیز است.

خیلی هیجان‌زده‌ام که آن را بازی کنید. سازندگان می‌دانستند که ادامه دادن راه دو بازی قبلی کار بسیار سختی است، با این حال باز هم در کار خود موفق ظاهر شدند.

Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا