رمز ارز

تبادلات اروپا و آفریقا با بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، CoinCorner و Bitnob برای ایجاد تراکنش‌های فرامرزی بین بریتانیا و اروپا به آفریقا از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین همکاری کردند. همکاری جدید بین این دو، راهی را برای کاربران در سراسر قاره‌ها باز می‌کند تا تراکنش‌های فرامرزی شامل چندین ارز فیات را انجام دهند.
معمولاً انتقال وجوه بین اروپا و آفریقا به یک تسهیل‌کننده شخص ثالث مانند Western Union نیاز دارد که به نهادهای متمرکز متکی است. بانک جهانی تخمین می‌زند که حواله‌های ارسالی به کشورهای جنوب صحرای آفریقا تا سال 2020 سالانه 40 میلیارد دلار افزایش یافته است و نیجریه تنها نیمی از این مبلغ را دریافت می‌کند و اکنون، کاربران می‌توانند وجوه خود را از طریق بیت کوین انتقال دهند.
از طریق شبکه لایتنینگ، وجوه به طور خودکار به بیت کوین تبدیل می‌شود، سپس بلافاصله به ارز محلی تبدیل شده و مستقیماً به حساب بانکی یا کیف پول موبایل گیرنده واریز می‌شود.
دنی اسکات، مدیر عامل CoinCorner، معتقد است که بازار حواله یک فرصت بزرگ برای برجسته کردن سودمندی BTC است.
وی افزود:

ماهیت بدون مرز بیت کوین همیشه آن را به ابزاری عالی برای ارسال پول در سراسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون با شبکه لایتنینگ، ارسال بیت کوین فوری و بسیار کم هزینه است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

شیوع رمزارزها در آفریقا یک موضوع داغ بوده است، زیرا این قاره مملو از اقتصادهای در حال ظهور و موارد استفاده عملی است.
به ویژه در شمال آفریقا، رشد صنعت کریپتو همچنان در حال رشد است. گزارشی از Chainalysis نشان داد که منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) سریع‌ترین منطقه در حال رشد در جهان است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا