بازی

تاریخ پخش نیمه دوم انیمه Spy x Family مشخص شد

تاریخ پخش نیمه دوم انیمه Spy x Family مشخص شد

وب‌سایت رسمی انیمه Spy x Family علاوه بر انتشار پوستر جدیدی از نیمه دوم این انیمه سریالی، تاریخ پخش آن را نیز اعلام کرد.

نیم‌فصل دوم انیمه سریالی Spy x Family که از اپیزود ۱۳ تا ۲۵ را شامل می‌شود به طور دقیق از ۱ اکتبر مصادف با ۹ مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

این انیمه که با اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط Tatsuya Endo خلق شده است، داستان جاسوسی به نام توایلایت را روایت می‌کند که در بخشی از ماموریت مخفی خود به یک خانواده نیاز دارد. بنابراین او با فردی به نام یور ازدواج سوری رقم زده و دختری به نام آنیا را به فرزندی می‌گیرد. این در حالی است که آن‌ها در این مسیر به تدریج با هم پیوند خورده و روابط عمیقی را با یکدیگر برقرار می‌کنند.

  • تریلر بخش دوم انیمه Spy x Family منتشر شد

پوستر جدیدی که از این اثر منتشر شده آنیا را درمرکز قرار داده و دیگر شخصیت‌ها در گوشه و کنار پوستر به چشم می‌خورند. شما می‌توانید در ادامه این پوستر را مشاهده کنید.

سیزدهمین اپیزود این انیمه با نام Stop the Terrorist Bombing Attack در تاریخ ۲۹ مهر ماه منتشر و قسمت‎‌های بعدی نیز با فاصله ۷ روزه از یکدیگر پخش خواهند شد. شما می‌توانید ۱۲ اپیزود ابتدایی Spy x Family را از طریق سرویس‌های استریم Crunchyroll و Hulu تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسدبه همراه بررسی ۵ ضعف انیمه‌های ژاپنی در برابر انیمیشن‌های آمریکایی
۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسد


سال گودمن خفن‌تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا