بازی

تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای پی‌سی مشخص شد

تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای پی‌سی مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves Collection پس از مدت‌ها انتظار و بی‌خبری مشخص شد، البته نه از طرف سونی بلکه از طریق صفحه پیش‌خرید بازی در فروشگاه اپیک گیمز.

مجموعه مورد انتظار آنچارتد که شامل Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy است سرانجام در روز ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر ماه راهی پی‌سی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Uncharted – آنچارتد در سینماناخلفی که ادعا می‌کند وارث است
نقد فیلم Uncharted – آنچارتد در سینما

در اوایل سال میلادی مشخص شد که کالکشن آنچارتد در فروشگاه اپیک گیمز منتشر می‌شود و چند ماه پیش نیز کاربر Wario64 از طریق اطلاعات موجود SteamDB متوجه شد که این مجموعه در تاریخ ۱۹ اکتبر منتشر می‌شود. اما هیچ خبری از تاییدیه سونی یا ناتی داگ نشد.

اکنون بار دیگر همان Wario64 با اطلاعات جدید بازگشته و علاوه بر اینکه تاریخ پیشین را از طریق صفحه پیش‌خرید در اپیک گیمز تایید کرد، از پاداش‌های پیش‌‌خرید نیز جزئیات جدیدی ارائه داد.

کالکشن آنچارتد، بازسازی و بهینه‌سازی شده برای رایانه‌های شخصی، در ۱۹ اکتبر برای فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود و اگر آن را پیش‌خرید کنید، یک گلایدر جدید برای فورتنایت به شکل هواپیمای دریایی سالی دریافت خواهید کرد.

درست خواندید، شما می‌توانید از طریق هواپیمای دریایی سالی به سمت King’s Canyon حرکت کنید. علاوه بر این، گلایدر هواپیمای دریایی در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) به فروشگاه اقلام فورتنایت اضافه خواهد شد.

این گلایدر احتمالا با اسکین‌های نیتن دریک و کلوئی فریزر (و ابزارهای برداشت) که در اوایل سال میلادی ۲۰۲۲ در Fortnite ظاهر شده بودند، همراه خواهد شد.

در مورد خود مجموعه، در مقایسه با نسخه اصلی پلی استیشن ۴ انتظار پیشرفت‌های متعددی را داشته باشید. به هر حال، این کالکشن برای PS5 نیز منتشر شده و گرافیک بهبود یافته‌ای داشته که بدون شک روی رایانه‌های شخصی حتی بهتر هم خواهد بود.

توسعه پورت پی‌سی کالکشن آنچارتد توسط استودیو Iron Galaxy صورت می‌گیرد. نسخه پلی استیشن ۵ این کلکسیون عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نمره ۸۷ از ۱۰۰ (بر اساس ۷۶ نقد) را به‌دست آورد.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا