بازی

تاریخ عرضه The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشخص شد

تاریخ عرضه The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشخص شد

استودیو Supermassive Games اخیرا تریلر جدیدی از بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me در جریان همایش گیمزکام به نمایش گذاشته که تاریخ انتشار بازی را اعلام می‌کند.

این عنوان در روز ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آبان) منتشر خواهد شد که دو هفته زودتر از زمانی است که کاربر ALumia_Italia در فایل‌های بک‌اند فروشگاه ایکس باکس کشف کرده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن

The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me پایان فصل اول سری بازی‌های ترسناک روایت‌محور استودیو Supermassive را رقم خواهد زد. با توجه به صحبت‌های پیشین اعضای استودیو احتمالا فصل دوم این مجموعه نیز شامل چهار بازی خواهد بود.

داستان این قسمت شبیه به سری فیلم‌های «اره» است و روی یک گروه فیلم‌سازی تمرکز دارد که به یک نسخه بدلی از «خانه‌ی قتلِ» اچ‌.اچ. هولمز (H.H. Holmes)، اولین قاتل زنجیره‌ای آمریکا، می‌روند. این بازی روی یک قاتل زنجیره‌ای تمرکز دارد و دیگر خبری از اتفاقات ماورای طبیعی نخواهد بود.

همراه با سیستم حرکت گسترش یافته نسبت به عناوین پیشین، بازی جدید سوپرمسیو همچنین یک سیستم موجودی اقلام (Inventory) را پیاده‌سازی کرده است. مانند عناوین قبلی این سری، می‌توان آن را به صورت انفرادی، آفلاین و آنلاین با حداکثر پنج بازیکن دیگر تجربه کرد.

همچنین یک Curator’s Cut برای مشاهده صحنه‌های متفاوت و تصمیم‌گیری‌های جدید وجود خواهد داشت که برای تمامی کسانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی The Devil in Me در روز ۲۷ آبان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا