بازی

تاریخ عرضه بازی Warzone 2 رسما اعلام شد

تاریخ عرضه بازی Warzone 2 رسما اعلام شد

استودیو اینفینیتی وارد شب گذشته در رویداد Call of Duty Next به طور رسمی تاریخ انتشار Warzone 2 را اعلام کرد.

دومین نسخه از این عنوان بتل رویال محبوب در تاریخ ۱۶ نوامبر مصادف با ۲۵ آبان ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد که در همان روز فصل اول محتوای بخش چندنفره آنلاین Modern Warfare 2 نیز آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

Warzone 2.0 با «حالت سندباکس جدید و فضای بازی کاملاً جدید»، برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی از طریق بتل نت و استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

برنامه استریم Call of Duty Next همچنین نشان داد که نقشه وارزون ۲، Al Mazrah نام دارد و دارای ۱۸ نقطه توجه (POI) خواهد بود.

همانطور که برای اولین بار توسط VGC در سپتامبر ۲۰۲۱ گزارش شده بود، نقشه Warzone 2 شامل مکان‌های کلاسیک مختلف، از جمله مناطق مبتنی بر نقشه‌های چندنفره محبوب از مدرن وارفر ۲ در سال ۲۰۰۹ است. اکنون این موضوع تایید شده است.

Warzone

این بازی همچنین از سیستم حرکت جدید Modern Warfare 2 و مکانیزم‌های آب که شب گذشته به نمایش گذاشته شد، استفاده می‌کند. DMZ، مد چندنفره مبتنی بر استخراج نیز بالاخره رسما تایید شد. این مد در مدرن وارفر ۲ گنجانده شده و ظاهراً از Escape from Tarkov الهام گرفته است.

به علاوه تاریخ انتشار وارزون موبایل نیز مشخص شد که در سال ۲۰۲۳ برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

وارزون موبایل شامل مسابقات ۱۲۰ نفره با حضور اپراتورها، سلاح‌ها و مکان‌های مختلفی خواهد شد که برای طرفداران نسخه‌های فعلی وارزون آشنا هستند. این بازی از یک بتل پس مشترک و امکان پیشرفت متقابل با Modern Warfare II و Warzone 2.0 پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا