بازی

تاریخ عرضه بازی فوتبال UFL تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

تاریخ عرضه بازی فوتبال UFL تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

استودیوی بریتانیایی Strikerz Inc به تازگی رسما اعلام کرده که تاریخ انتشار بازی UFL، رقیب آتی فیفا و eFootball را به تعویق انداخته است.

این بازی که پیش از این قرار بود سال میلادی جاری برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود، اکنون در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟پاسخی که اکنون واضح است!
مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟

یوجین ناشیلوف، مدیر عامل شرکت Strikerz Inc، این خبر را در یک ویدیوی به‌روزرسانی از روند ساخت بازی UFL ارائه کرد که در یوتیوب قابل مشاهده است. او گفت:

چیز جدیدی نیست که بگوییم UFL یک بازی با تکنولوژی‌های بسیار پیچیده است. عنوانی که نیاز به شبیه‌سازی طیف کاملی از مکانیک‌ها و تکنیک‌های فوتبال با انیمیشن‌های پویا و واقع‌گرایانه، بازیکنان در کلاس جهانی و موارد دیگر دارد.

امروز اعلام می‌کنیم که تاریخ انتشار بازی به سال ۲۰۲۳ موکول می‌شود. بسیاری از شما تاکید کرده‌ بودید که احتمال تاخیر وجود دارد و حق با شما بود. در حال حاضر تقریبا ۸۰ درصد بازی آماده شده و ما به زمان بیشتری برای تکمیل توسعه نیاز داریم.

نشیلوف گفت که بازیکنان می‌توانند منتظر اخبار جدیدی در مورد تاریخ انتشار بازی در دسامبر (آذر ماه) امسال باشند. به گفته سازندگان، بازی UFL یک عنوان رایگان خواهد بود که بر ایدئولوژی «بازی منصفانه» تمرکز کرده تا بازیکنان را با حریفان ماهر مشابه خود روبرو کند.

اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی UFL در بهمن ماه سال گذشته منتشر شد که علاوه‌ بر کریستیانو رونالدو شاهد حضور کوین دی بروین، روملو لوکاکو، روبرتو فیرمینو و الکساندر زینچنکو و تیم‌های وستهام یونایتد، اسپورتینگ، شاختار دونتسک، بروسیا مونشن گلادباخ، بایرلورکوزن، بشیکتاش، موناکو، سلتیک و رنجرز بودیم.

بازی UFL

بازی UFL دارای مسابقات رتبه‌بندی (Rank) و معمولی می‌شود و با یک مد آفلاین از بازی‌های دو در مقابل دو و سه در مقابل سه نفر نیز پشتیبانی می‌کند. مد اصلی این بازی لیگ جهانی فوتبال آنلاین (global online football league) نام دارد که در آن بازیکنان تیم خود را ساخته و به رقابت با دیگران می‌پردازند.

لیگ جهانی فوتبال آنلاین ساختار فصلی دارد و هر فصل آن یک سال طول خواهد کشید. در انتها بهترین بازیکن به عنوان قهرمان UFL انتخاب خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مدافعین FIFA 22برو که من پشتتم!
معرفی بهترین مدافعین FIFA 22


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا