عمومی

تاریخ رونمایی گوشی آنر ۲۰۰ لایت مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی آنر ۲۰۰ لایت مشخص شد

حضور آنر ۲۰۰ لایت در دیتابیس NBTC تایلند نشان می‌دهد که فاصله‌ی چندانی تا رونمایی این گوشی نداریم. بخش فرانسوی وب‌سایت آنر برخی از مشخصات آنر ۲۰۰ لایت را اعلام کرده است. گوشی مذکور ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) رونمایی می‌شود.

در رندر آنر ۲۰۰ لایت می‌توانیم گوشه‌های گرد دستگاه را ببینیم. نمایشگر حاشیه‌های کمی دارد و در بالای آن بریدگی بیضی‌شکل که احتمالاً میزبان دو دوربین سلفی خواهد بود، قرار گرفته است. دو دوربین به‌همراه فلاش LED در پنل پشتی دستگاه دیده می‌شوند.

پنل پشتی و جلویی و رنگ‌بندی گوشی آنر ۲۰۰ لایت

Honor

به نظر می‌رسد آنر ۲۰۰ لایت از فریم پلاستیکی و تخت بهره می‌برد. لبه‌ی سمت چپ دستگاه از سینی سیم‌کارت میزبانی می‌کند و در لبه‌ی سمت راست دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور قرار دارد که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است.

جدیدترین گوشی آنر در سه رنگ آبی کم‌رنگ، آبی پررنگ و مشکی در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود ضخامت دستگاه ۶٫۷۸ میلی‌متر و وزنش ۱۶۶ گرم است. فعلاً قیمت گوشی را نمی‌دانیم.

به‌نظر می‌رسد آنر ۲۰۰ لایت شباهت‌های زیادی به آنر X50i پلاس دارد که به‌طور انحصاری در بازار چین موجود است. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی ۹۰ هرتزی اولد با وضوح +FHD و پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۰۸۰ دارد و اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicOS 7.2 را اجرا می‌کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا