بازی

تاریخ دقیق قطع پشتیبانی از Marvel’s Avengers مشخص شد

تاریخ دقیق قطع پشتیبانی از Marvel’s Avengers مشخص شد

طبق اعلام رسمی استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

ماجرای قطع پشتیبانی از این اثر به دنبال جدایی توسعه دهنده اصلی بازی، برایان واگنر (Brian Waggoner) رخ داد و به نظر می‌رسد قطع کامل حمایت از بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) صورت می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:عملکرد مارول و دی سی در کامیک کان ۲۰۲۲ چطور بود؟آتش‌بازی دو رقیب
عملکرد مارول و دی سی در کامیک کان ۲۰۲۲ چطور بود؟

در ادامه، کریستال داینامیکس اعلام کرد به‌روزرسانی نسخه ۲.۸، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر می‌شود و پس از آن عرضه محتوای جدید برای بازی به پایان می‌رسد. گرچه شرکت به این نکته اشاره کرد که طرفداران بعد از تاریخ‌های یاد شده کماکان قادر به تجربه بخش تک نفره و چند نفره بازی خواهند بود و کریستال داینامیکس تمام تلاش خود را می‌کند تا این اثر را تا جایی که امکان دارد، قابل بازی نگه دارد.

همچنین این شرکت ضمن تشکر از طرفداران بابت حمایت از بازی انتقام جویان، اعلام کرد که برای تقدیر از حمایت‌های آن‌ها تمامی محتوای درون بازارچه بازی که شامل کارت‌های چالش و آیتم‌های تزئینی می‌شود را به رایگان در دسترس مالکین فعلی قرار می‌دهد. کریستال داینامیکس در بیانیه خود اظهار کرد:

ما متوجه این موضوع هستیم که اعلام این خبر برای طرفدارانی که با این شخصیت‌ها ارتباط برقرار کردند و به داستان‌های آن‌ها علاقه‌مند هستند، سخت است اما از همه شما بابت همراه بودن با ما طی این ماجراجویی سپاس‌گذاریم.

بازی Marvel’s Avengers جزء آثار مورد انتظار طرفداران بود که متاسفانه نتوانست آنطور که باید نظرات را جلب کند. در نقد lastech از بازی اونجرز که از طریق این لینک می‌توانید مطالعه کنید، به این موضوع اشاره شد که این اثر با وجود تمام پتانسیلی که داشت، کارت‌هایش را اشتباه بازی داد و تبدیل به ساخته‌ای حوصله‌سر بر و به شدت تکراری شد.

مطلب پیشنهادی:ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومنانقلاب ابرقهرمانان در سینما
ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومن


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا