بازی

تاریخ انتشار Sonic Frontiers فاش شد

تاریخ انتشار Sonic Frontiers فاش شد

اگر اطلاعات ارائه شده توسط یک خرده فروشی تایوانی صحت داشته باشد، بازی جدید سونیک یعنی Sonic Frontiers در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، گفته شده که بازی پس از انتشار، چندین DLC دریافت خواهد کرد.

البته این اولین باری نیست که برای انتشار بازی جدید سونیک به این تاریخ اشاره شده و حساب PlayStation Game Size در توییتر سال گذشته بر اساس پایگاه داده پلی‌استیشن اشاره کرد که Sonic Frontiers در این تاریخ قرار است منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

سگا اولین بار در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ Sonic Frontiers را معرفی کرد و در آن زمان گفته شده بود که بازی در فصل تعطیلات برای پی‌سی، پلی استیشن، سوییچ و ایکس باکس عرضه خواهد شد.

سونیک

این جدیدترین بازی سه بعدی در مجموعه سونیک است و در آن شاهد خارپشت آبی معروف و دوستانش هستیم که به دنبال «دکتر اگمن» هستند که کنترل یک «فناوری باستانی» را از دست داده است. نسبت به سایر بازی‌های Sonic، این عنوان دارای گیم‌پلی بهبود یافته است و در آن بازیکنان می‌توانند به اکتشاف مناظر سرسبز و وسیع بپردازند.

اخیرا اعلام شده بود که بازی Sonic Frontiers سه‌شنبه این هفته، در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت که با این وجود می‌توان انتظار داشت تاریخ انتشار رسمی آن توسط سگا اعلام شود. تیم lastech تمام اخبار مربوط به رویداد گیمزکام و مراسم افتتاحیه آن را در سایت و شبکه‌های اجتماعی پوشش خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزااژدهایی که بازرس شد
بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزا


داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا