بازی

تاریخ انتشار نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 مشخص شد

یکی از جذاب‌ترین اخباری که طی رویداد The Game Awards 2022 با هواداران به اشتراک گذاشته شد، رونمایی از تاریخ دقیق انتشار The Last of Us Part 1 برای پی‌سی بود. این عنوان مورد انتظار قرار است روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) در اختیار کاربران این پلتفرم قرار بگیرد.

طبق تایید ناتی داگ نسخه پی‌سی ریمیک لست آو آس از طریق دو فروشگاه اپیک گیمز و استیم عرضه خواهد شد. lastech در نقد خود از نسخه پلی استیشن ۵ این بازی نمره ۹۰ از ۱۰۰ را لحاظ کرد و نوشت:

آنچه در The Last of Us Part 1 Remake تجربه می‌کنید به لحاظ روایت، داستان کاملا دست نخورده است. در اصل، بازی آنقدر در این بخش قوی بوده که اصلا نیازی به تغییر در خود نمی‌بیند. چیزی که در بازی‌های ویدیویی با گذر زمان دچار فرسودگی می‌شود گیم‌پلی است که تا حد قابل قبولی بهبود یافته، جایگزین‌هایی برایش پیدا شده یا جایگزین‌هایی برایش پیدا شده. اما دلیل اصلی وجود این بازی، بحث نوسازی گرافیکی است. پیشرفت تکنولوژی کاری می‌کند که بازی‌های خوش گرافیک چند سال پیش هم حتی حالا ضعیف جلوه کنند و این ریمیک فوق‌العاده، نسخه اول شاهکار ناتی داگ را به اندازه نسخه دومش زیبا ساخته و تجربه دوباره‌اش به نظر من برای همه طرفداران بازی واجب است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا