بازی

تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد؟

تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد؟

روز گذشته دو کتاب رمان برای Star Wars Jedi: Survivor معرفی شد که یکی از آن‌ها تحت عنوان Jedi: Battle Scars فاصله پنج ساله بین اتفاقات دو نسخه بازی را پر می‌کند. اکنون جف گراب، یکی از افشاگران معتبر صنعت، اعلام کرده که قسمت دوم چه زمانی عرضه خواهد شد.

گراب ادعا می‌کند که Star Wars Jedi: Survivor در مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱-فروردین ۱۴۰۲) همزمان با عرضه کتاب اول منتشر خواهد شد. این تخمین با لیک پیشین فروشگاه پلی استیشن نیز مطابقت دارد که تاریخ انتشار را ماه مارس اعلام کرده بود. در حالی که همیشه این احتمال وجود دارد که ریسپاون و الکترونیک آرتز عرضه بازی را به تعویق بیندازند، باید منتظر عرضه این عنوان در نیمه ابتدایی سال آینده بود.

Star Wars Jedi: Survivor

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس (Cal Kestis) و خدمه Stinger Mantis خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراتوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هستند.

اگر اکشن فیگور کَل که چندی پیش لیک شد، واقعی باشد، ممکن است سیستم تیراندازی نیز به این عنوان وارد شود. استفاده از دو حالت مبارزه از راه دور و مبارزه تن به تن، این پتانسیل را دارد که نبردهای سولزلایک بازی را گسترش دهد. The Jedi Order از بین رفته و کَل برای زنده ماندن در دوران تاریک امپراتوری باید مهارت‌های غیرمعمول و حتی متحدان عجیب‌تری را به دست آورد.

در حالی که هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده، بازیکنان امیدوارند در قسمت دوم این فرصت را پیدا کنند که در مقطعی از بازی کنترل شخصیت Nightsister Merrin را به دست بگیرند، همچون The Witcher 3: Wild Hunt که اجازه کنترل سیری را می‌داد. به احتمال زیاد در طول نمایشگاه بزرگ D23 در ماه سپتامبر اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود Star Wars Jedi: Survivor در سال ۲۰۲۳ برای برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا