بازی

تاریخ انتشار بازی Black Myth: Wukong اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Black Myth: Wukong اعلام شد

از زمانی که بازی Black Myth: Wukong برای اولین بار توسط استودیو چینی Game Science در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد، مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفت و هر نمایش جدیدی که اکشن نقش آفرینی از آن زمان تاکنون دریافت کرده، فقط تبلیغات پیرامون آن را افزایش داده است.

تا به حال، توسعه‌دهنده در مورد زمان عرضه بازی چیز زیادی نگفته بود و طرفداران گمان می‌کردند که در سال میلادی جاری منتشر شود. اما با ویدئوی جدیدی که سازندگان در اکانت یوتیوب خود منتشر کردند، مشخص شد که باید بیشتر از آنچه تصور می‌کردیم، صبر کنیم.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

در این ویدئوی کوتاه که به مناسبت جشن سال نوی چینی منتشر شده، استودیو Game Science تأیید کرد که Black Myth: Wukong کمی بیش از یک سال و نیم دیگر و در تابستان ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

هیچ صحنه‌ی جدیدی از گیم‌پلی بازی در این ویدئو به نمایش در نیامد، اما کسانی که چشم انتظار تجربه آن هستند، باید خوشحال شده باشند که بالاخره یک بازه زمانی برای تاریخ انتشار آن مشخص شده است.

در مورد اینکه برای چه پلتفرم‌هایی در دسترس خواهد بود، باید منتظر آینده ماند و دید. Game Science می‌گوید که این بازی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود، اما جزئیات خاصی در مورد کنسول‌ها ارائه نکرد.

بنابراین هنوز مشخص نیست مثل اکثر بازی‌های جدید تنها برای نسل فعلی پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود یا برای نسل پیش نیز در راه است.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا