رمز ارز

تاریخ اجرای ارتقای کاردانو مشخص شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیان‌گذار بلاکچین کاردانو، چارلز هاسکینسون، روز جمعه در یوتیوب خود اعلام کرد که این شبکه ۲۲ سپتامبر را به‌عنوان تاریخ اجرای ارتقای واسیل (Vasil) در شبکه اصلی خود تعیین کرده است. این هارد فورک در ابتدا برای ژوئن سال جاری برنامه‌ریزی شده بود؛ اما دو بار به تعویق افتاد.
بر طبق گزارش‌ها، سه معیار اصلی برای انجام این ارتقا کامل شده‌اند. یک) ۷۵ درصد بلاک‌های شبکه اصلی، توسط کاندیدای گره اصلی واسیل ایجاد شده‌اند. دو) ۲۵ صرافی به‌روزرسانی شده‌اند و سه) ۱۰ برنامه غیرمتمرکز (DApp) برتر از لحاظ ارزش کل دارایی قفل‌شده (TVL) تایید کرده‌اند که خود را به نسخه پیش‌تولید ۱.۳۵.۳ به‌روزرسانی کرده و آماده ارتقای شبکه اصلی هستند.
از بین ۱۲ صرافی ارز دیجیتال، MEXC و Bitrue کاملا ‌آماده این ارتقا هستند. صرافی بایننس تقریبا آماده‌شده و کوین بیس، آپبیت، وایت بیت، BKEX و HitBTC نیز در حال آماده‌سازی هستند.
توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند که اجرای این هارد فورک، باعث مقیاس‌پذیری بیشتر و کاهش هزینه‌ها خواهد شد. این ارتقا شامل اولین ارتقای بزرگ به اسکریپت Plutus، زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده برای قراردادهای هوشمند در بلاکچین کاردانو، است. پلوتوس در ارتقای قبلی با نام آلونزو معرفی شد که در سپتامبر سال گذشته به انجام رسید.
این هارد فورک به‌ افتخار واسیل دابوف، یکی از اعضای جامعه کاردانو که در سال ۲۰۲۱ درگذشت، نامگذاری شده است. در زمان انتشار این خبر، رمزارز ADA در محدود ۰٫۴۷ دلار معامله می‌شود که بیش از ۳ درصد رشد نسبت به روز گذشته و حدود ۹ درصد رشد در مقایسه با هفته گذشته دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا